Na van alles geprobeerd te hebben dacht ik, laat ik bokt eens om hulp vragen!
Onze oudste kat (17) wordt op het moment zó mager en je kan hem de hele dag volstoppen met gewone vleesbrokken, paté, beetjes koffiemelk, slagroom, ham, eigenlijk álles kan je hem geven, maar hij wordt niet dikker. Hij eet alles nog, alleen harde brokjes niet meer, want zijn tandjes zijn niet zo goed meer (kleine voortandjes vallen uit, hoektanden heeft hij nog wel, en er komt wel echt een graflucht uit zn bekkie).
Volgens de dierenarts zit er niets verkeerd in zijn mondje (ik dacht, misschien heeft hij last van een/meerdere tandjes - rot iets ofzo omdat hij zo stinkt, maar helemaal niets, alleen tandplak - vermoedelijk omdat hij geen harde brokjes meer eet ed).
In elk geval, er zit aan het hele beest praktisch geen vetje meer en ik wil hem toch wel graag wat voller zien
Heeft iemand een idee wat misschien kan helpen (kittenbrokjes heb ik trouwens ook al geprobeerd omdat daar meer voedingsstoffen inzitten - meneer Dikkie is nogal... jong van geest (lees, klimt nog in bomen, terroriseert andere katten, heeft zn idiotespeeluurtje)
maar ook dit had geen succes. Dus even voor de mensen die geen heel verhaal willen lezen

Welk voer zou ik mijn oudtje het best kunnen geven?

)
Lastig probleem!