Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunny_l0ve schreef:Wat een achterlijke mensen zijn er toch. Waarom hebben ze die damherten uberhaupt daar neergezet als ze daar toch niet horen?
Dit is hetzelfde principe als een kind wat een hamster wil, na een tijdje weer weg doet omdat het saai is en daarna een konijn neemt.
En de dieren zijn er weer eens de dupe van. Zorg dan eerst voor een goede plek voor de damherten alvorens je de edelherten neerzet. En trouwens, edelherten hebben ook pootjes om naar NL te lopen, maar waarschijnlijk zijn die dieren slimmer en hebben ze door dat het te dichtbevolkt is.
Joyckuh schreef:Raar toch eigenlijk, wel het edelhert terug willen, waar no way dat er wolven en bruine beren terug mogen komen in Nederland
owens-mama schreef:Ik geloof dat ik het spoor bijster ben, ik was nogwel donateur van staatsbosbeheer. Maar geloof dat ik dit volgend jaar toch niet meer ga doen. Wat is nu de logica van deze massamoord.
Bij mensen word je er jaren voor opgeborgen, maar bij dieren mag dit zomaar?? Omdat de damherten daar niet horen??
Hoort die slimmerik die dit bedacht heeft wel daar thuis??? ander mag hij wel goed achterom gaan kijken. Want bij sbb kijken ze niet zo nou
sunny_l0ve schreef:Joyckuh schreef:Raar toch eigenlijk, wel het edelhert terug willen, waar no way dat er wolven en bruine beren terug mogen komen in Nederland
Met wolven zijn ze ook al een tijdje bezig hoor, die willen ze ook al herintroduceren bij de oostvaardersplassen.
Alleen de bruine beren zijn nog niet aan de orde, gelukkig maar. Zou toch raar zijn als je daarmee oog in oog komt te staan.
Ik ben blij dat de dino's uitgestorven zijn, anders hadden ze die vast ook opnieuw willen introduceren. Tja, die hebben ook ooit in nederland geleefd!
FZ_Lin schreef:Zo zie je maar weer hoe harteloos de mens kan zijn.
Gewoon onbegrijpelijk!
We schieten hun toch ook niet af, omdat ik bv vind dat er een ander bestuur moet komen?
Het moet niet gekker worden...
Mitxa schreef:FZ_Lin schreef:Zo zie je maar weer hoe harteloos de mens kan zijn.
Gewoon onbegrijpelijk!
We schieten hun toch ook niet af, omdat ik bv vind dat er een ander bestuur moet komen?
Het moet niet gekker worden...
Ik denk dat we ook heel wat mensen moeten afschieten, het is namelijk overbevolkt door mensen, zo kunnen we plaats maken voor de dieren en natuur![]()
Ik heb er ook een beetje nare gevoelens bij.
Joyckuh schreef:Raar toch eigenlijk, wel het edelhert terug willen, waar no way dat er wolven en bruine beren terug mogen komen in Nederland
lifaya schreef:Joyckuh schreef:Raar toch eigenlijk, wel het edelhert terug willen, waar no way dat er wolven en bruine beren terug mogen komen in Nederland
Ik ben vóór de invoer van wolven. Dan heeft de hert er weer een natuurlijke vijand bij en hoeven er minder herten worden afgeschoten of verhongeren in de winter. Wolven zijn niet gevaarlijk voor de mens en gezien er genoeg eten in overvloed is zullen ze ook niet snel naar vee grijpen.