Ik heb 2 konijntjes. Allebei voedsters(word door de meeste mensen afgeraden, maar het gaat erg goed)
Snuffie is een kruizing dwerg x hangoor en Loesje in een hangoor.
Ze zitten samen in een ruime hok van 2m bij 75/85 cm, de hoogt weet ik niet precies. Denk zo tussen de 50 en 80 cm. De dak loopt wel schuin af. Zodat er geen regen op de dak blijft liggen.
Alleen ik ben er totaal niet te vreden over. Ze hebben niet echt een nachthok.
Alleen een omgekeerde hondenmand van plastic. 2 krukjes/tafeltjes waar ze op kunnen zitten.
En we geven het hooi meestal in een dichte doos. En der ligt ergens ook een stuk fleece deken in.
En ze krijgen veel wc/keuken rolletjes.
Ik wil er graag een ruime ren aanvast hebben. Maar waar de hok nu staat, is hier geen mogelijkheid voor.
Aan beide kanten staan bomen. en aan de voorkant is niet mogelijk. Omdat ik dan niet goed bij de hok kan komen.
Dus dan moet de hok verplaatst worden. Maar dan is er weer een probleem. De hok staat op een helling waardoor 2 poten korten zijn dan de andere 2. Dus moet de hok eerst waterpas gemaakt worden. Opzich is dit geen probleem. Alleen dan moet mams er ook mee eens zijn.
Ook wil ik graag in de toekomst een Vlaamse Reus. Het liefst bij een fokker weg
Ik kies uiteraard wel voor een ram. En deze word dan gecastreerd en bij de 2 dames gezet. Dus hoe groot moet de ren dan ongeveer worden? De hok lijkt me ruim genoeg.Dus het komt er opneer dat ik er een echt konijnenparadijs van wil maken. Ook wil ik er een nachthok in de huidige hok bouwen. Dus als jullie tips hebben. Graag
En ook wil ik er graag meer speeltjes in. Weet alleen niet wat allemaal veilig is enzo.Groetjes, [***]

Zo ziet de hok er van binnen uit. Krukjes staan nu ongeveer in het midden
edit: Even 2 foto's toegevoegt

Als je niet helemaal voorin de tent gaat staan word je ook niet gebeukt oftewel het is alleen maar gezellig