Mijn kitten is van de een op de andere dag voor de bak gaan piesen en poepen, ook weer niet altijd meestal als ik weg ben of snachts.
Gaf in eerste instantie de nieuwe houtkorrels de schuld, ze zagen er wel heel erg ongerept uit en elke morgen weer dat piesje en keuteltje, vond deze korrels ook zuurder ruiken dan mn oude merk( Waar ze nog maar twee weken op pieste)
Goed oude houtkorrels weer gehaald (Daar ging mn aanbieding
gelukkig heb ik nog twee katten) leek even goed te gaan maar de laatste dagen weer raak.
Vanavond was ik het zat en het stuifvrije klontvormende korrels gehaald bij de vomar. Het eerste wat ze deed was snoepen van de steentjes (Dat was nu net niet de bedoeling) maar al vrij snel een plasje.
Daarna heeft ze de heel tijd zitten spelen in de bak, en zo nu en dan rent ze er nog heen om dit weer te doen.
Mijn vraag, wat raden jullie aan bij kleine kittens, zouden houtkorrels niet lekker aanvoelen voor de poortjes?
En hebben jullie nog andere tips?
Zou ze blij zijn met haar nieuwe bak? (Ik laat haar maar even in de hoop dat dit vanzelf over gaat wil haar ook weer niet ontmoedigen) zal wel goed in de gaten houden dat ze er niet van eet!
Bvb. verkeerde korrels , een drolletje teveel erin , dat soort dingen.
Nu dus wel een mooie nieuwe bak maar klep er maar weer afgesloopt