Wegens oorontstekingen, jeuk, likken aan de voeten, geen echte vaste ontlasting, erg veel ontlasting zijn we onze hond op diepvriesvlees gaan zetten om te zien of ze ergens een allergie voor heeft. Met de overgang op vlees zijn eigenlijk alle dingen wel verbeterd.
Wij geven smuldier vlees compleet. Ze hebben in de compleet versies twee soorten. Het vlees compleet glutenvrij en de pens compleet. Een paar dagen heb ik haar beide gegeven. Oorontsteking is over oortjes zijn weer netjes wit. Echter zag ik ineens dat ze aan het vervellen was aan de binnenkant van haar oren, tevens likt ze zich iets meer aan haar pootjes en heeft ze weer jeuk aan haar wangen (boxer). Ik vermoed zelf dus een glutenallergie.
Ik ga haar nu de komende dagen alleen de glutenvrije versie geven en kijken wat ze erop doet. Bij geen klachten krijgt ze daarna nog een keer die pens compleet om te zien of er dan weer een reactie op komt. Dan zou ik het toch echt moeten weten of niet?
Maar... wat kan ik haar geven als beloning? ze gaat mee op cursus en krijgt altijd iets als ze de bench in gaat. Zijn er dingen wat ik haar kan geven waar geen gluten in zitten? voor de cursus heb ik al rodiworst gehaald maar dit is niet handig om altijd in mijn jastas te hebben.