Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haha nee
, mijn man was ook veel van huis weg, nooit geen problemen mee gehad. noudy schreef:Wij hebben zelf een mastino gehad en een mastino kruising, bij ons waren ze helemaal niet eenkennig, erg lief voor de kinderen en waaks wanneer ze waaks horen te zijn.
Kortom echt lieve honden ook voor de kids.........
Alleen de kwijl had ik soms tot boven aan de muren hangen dat was eigenlijk het enigste nadeel, mijn man was ook veel van huis weg, nooit geen problemen mee gehad.
Moll schreef:de Fila is een slag apart zeer eenkenig en terug houden en bijt eigelijk zonder waarschuwing, plus van oorsprong ook als jachthond gebruikt en in het verleden bewust mens agresief gefokt.
heb er altijd 1 willen hebben nooit van gekomen en zit er voorlopig ook niet meer in
mol
, deze heeft 't uiterlijk en dus 'afschrikwekkend' genoeg als waakhond van een Mastino, maar het karakter van de Retriever - echt een superleuk dier met kinderen. newmom schreef:noudy schreef:Wij hebben zelf een mastino gehad en een mastino kruising, bij ons waren ze helemaal niet eenkennig, erg lief voor de kinderen en waaks wanneer ze waaks horen te zijn.
Kortom echt lieve honden ook voor de kids.........
Alleen de kwijl had ik soms tot boven aan de muren hangen dat was eigenlijk het enigste nadeel, mijn man was ook veel van huis weg, nooit geen problemen mee gehad.
heerlijk om ook zoiets te horen!!!! LEUK!! dank je! en ik geloof dat ik de kwijl voor lief neem..
newmom schreef:Maar is het dan zo dat elke fila hetzelfde is?ik bedoel zijn er dan geen vriendelijke sociale fila's?