Mams ergerde zich aan de 2 konijnenhokken in de tuin, dus bij haar had ik het zo voor elkaar! Maar m'n vader daarentegen, gaf wat minder makkelijk toe

Maar uiteindelijk zijn we het eens geworden! De konijnen krijgen een hok onder de hut van m'n broertje!
M'n broertje heeft in onze tuin op het grasstuk een hut (op palen), en daaronder heb je redelijk veel ruimte! Tenminste, meer ruimte dan ze nu hebben!

Het stuk er onder is denk ik 2,3 bij 1,5 meter! De konijnen zitten nu in een soort dichte ren, ook wel redelijk groot, maar toch was het hem net niet! Haha, en nu krijgen ze lekker meer ruimte!
Ik moet nog even doorsmeken om een verdieping er in, daar zijn ze het nog niet helemaal over eens.. Zowieso komt er een nachthok (op poten) te staan, en wordt de ondergrond betegeld.
(met daaroverheen stro).Morgen maak ik een foto van de onderkant, er is alleen een beetje opgeruimd, aangezien m'n broertje het als zijn rommelhok zag
Ik hoop dat het hok (als het weer mee zit) over een week of 2 klaar is! Alleen eerst nog even aan tegels komen

Heeft iemand nog ideeen voor wat 'opvulling' van het hok? Zowieso komt er een bal oid in, maar wat nog meer? Dingen ophangen kan ook, dus brandt maar los!
Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, Jolien

lijkt me super voor de nijns
Daar onder moet het nog dicht worden gemaakt