Op de terug weg toen we bijna thuis waren is er iets heel ergs gebeurt, we kregen namelijk een kat onder onze auto. Hij kwam van de zijkant onder de auto gerend en ik ben er met mijn achterwiel over heen gereden. Ik heb het ook niet gezien omdat hij van de zijkant kwam, we voelden dat we ergens overheen reden, anders had ik het nooit geweten
Ik ben gelijk gestopt en achter de kat aangegaan want hij rende nog wel weg, en hij heeft zich toen verstopt in de bosjes. Ik ben de bosjes in gegaan en heb hem gevonden, hij ademde toen nog dus ik heb gelijk naar de dierenarts gebeld waar ik die ochtend ook met mijn eigen kat ben geweest en heb door gegeven dat ik er met een zwaar gewonde kat aankwam. Maar het was al te laat, terwijl ik geknield naast hem zat blies de kat zijn laatste adem uit! Ik heb hem nog even geaaid, toen opgepakt en in mijn auto gelegd en naar de dierenarts gebracht.
Voel me nu zo zwaar K.U.T. Om mijn eigen maatje, die ik na 14 jaar moet missen, maar krijg ook het beeld van die andere arme kat niet uit mijn hoofd. Vind het ook vreselijk dat er nu mensen zijn die maar aan het wachten zijn wanneer hun geliefde kat weer thuis komt, terwijl hij dus nooit meer thuis komt. Bij de dierenarts hebben ze hem nagekeken of hij gechipt was en dat was hij dus niet helaas. Ik denk dat de dierenarts Amivedi wel inschakeld maar ik heb voor de zekerheid ook zelf maar een mail gestuurd. Het gebeurde hier vlak om de hoek bij mijn huis, dus de eigenaren wonen heel dicht bij me! Ik hoop uit te vinden wie het zijn, want je kan maar beter weten wat er is gebeurt dan zitten wachten en hopen dat hij ooit nog eens thuis komt