Hebben jullie dat wel eens? Dat je dier iets doet wat niet mag, maar dat je echt je best moet doen om boos te worden omdat je het eigenlijk heel grappig vindt?

Gister kwamen hier klanten voor wat kuikens, hond was helemaal blij en wilde maar al te graag aandacht. Dat kreeg hij even niet, want ik was met die mensen aan het praten over die kippen. Goed, ik sta met 1 been tegen een muurtje en had slippers aan. Hond komt er aan, grijpt ( niet hard hoor) mijn slipper en rent keihard naar binnen.
Stond ik dan.. Hahaha, natuurlijk mag het niet.. Maar zoiets heeft hij nog nooit gedaan en het was zo'n stom gezicht dat die mensen ook niet meer bij kwamen van het lachen. ( uiteraard daarna wel even "foei" gezegd en slipper liet hij toen braaf vallen.) Ook hebben wij hem het commando "mooi" geleerd. ( op zijn achterpoten staan en een paar tellen blijven staan) Als mijn vriend en ik tv aan het kijken zijn en hondje vindt dat hij aandacht verdient gaat hij nu voor onze neus uit het niets "mooi" doen
Is eigenlijk een vorm van bedelen, wat niet mag. Maar het ziet er super grappig uit
Ben benieuwd wat voor dingen jullie wel eens hebben mee gemaakt met je huisdier dat je haast niet boos kon worden.
Groetjes, Agnes.

Draadje hangt hoger dan hij zelf is, hij zou er zo onderdoor kunnen
Poot, zit, lig, dood, mauw, rol, blijf..