Mijn lieverds, never forget you.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Mijn lieverds, never forget you.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 20:10

~~

Op 30-12-2009 is mijn nijn flap overleden. Hierover had ik toen ook een topic geopend.
Helaas heeft haar zusje vandaag 7-05-2010 haar laatste adem ook uit geblazen.

Afbeelding

Flap is 7jaar geworden en Flip 8 jaar.

Het is altijd moeilijk als je ineens iets moet missen, maar toch weet ik dat het beter zo is.

7-05-2010 ;
De dag dat ik thuis kwam van vakantie rond een uur of 12.
Mijn moeder vertelde me dat ik maar even bij flip moest gaan kijken omdat een buurvrouw die ervoor zorgde had ge-sms’t dat Flip nogal stilletjes was en er misschien wat met der aan de hand was, ze wilde er zelfs mee naar de dierenarts, waarop mijn moeder had gezegd dat we toch zo naar huis zouden komen en dat dan zelf zouden doen.
Ik liep de tuin in en liep naar het hok van Flip toe. Ze zat niet in het daghok dus ik kreeg al een raar gevoel van binnen. Ik deed voorzichtig het nachthok open en zag Flip tegen het deurtje aan liggen. Ik sloot het deurtje snel en ging tegen de boom aanhangen die achter me stond en begon in huilen uit te barsten. Ik wist het al, ik hoefde het niet eens te zien, Flip was er niet meer. Nadat ik eindelijk de moed had om me het deurtje verder te openen zag ik daar, een lief klein donzig lief konijntje liggen waarvan ik 8jaar lang plezier heb gehad. Ik heb toen heel lang voor het hok haar zitten aaien met tranen die niet te stoppen waren. Ze was nog aardig warm, alleen haar ogen stonden anders en haar hartje klopte niet meer, anders had ik nog gedacht dat ze sliep, maar nu, nu sliep ze heel diep. We hebben haar later begraven naast haar zusje in de tuin. Hopelijk zijn ze nu samen, wat ze altijd al zijn geweest.
Het is ze gegund dat ze weer samen zijn, want het deed me altijd al pijn om Flip alleen te zien zonder Flap.

Flap & Flip, best sisters ever :+:

Afbeelding

Het deed pijn om jou zo aan te treffen, want ik voel me schuldig, als ik niet op vakantie was geweest was je er misschien nogwel geweest. Maar ik weet, dat er goed voor je gezorgd is deze week. Het is alleen jammer dat het zo heeft moeten lopen. Maar meis, hopelijk ben je nu weer samen gelukkig met Flap, want dat is het beste voor jou en je zusje :+:
Afbeelding

Flap, ik mis je nog iedere dag, maar ik weet nu dat Flip jou niet mee hoeft te missen, dit geef mijn een hele rust.
Afbeelding

Ik zou jullie missen, maar het is goed zo, dat weet ik.
Jullie zijn beide oud geworden & hebben een super leven gehad samen.

I never forget you Y;(

sunny_l0ve

Re: Mijn lieverds, never forget you.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 20:21

Ah sterkte ermee, ik weet hoe naar het is!
Ze hebben een mooie leeftijd gehaald, een bewijs van een goed leven.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 20:22

Dankjee!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 20:01

sterkte marloes! :(:)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-10 19:11

dankjje!!