Lekkere extraatjes voor Hamster?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sabinee__

Lekkere extraatjes voor Hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 21:29

Jaaa. Nog een hamster topic - Wilde het al langer posten, maar vergat het steeds.
En zie nu zoveel hamster topics, dat ik dacht 'oh ja' ik had ook nog een vraag :)) .

Wat zijn nou lekkere en gezonde extraatjes om aan hamsterlief te geven? Als ik op internet kijk,
vind ik zoveel (verschillende) informatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En veel sites zeggen ook verschillende dingen ..

Dus bij deze . Wat ik nu soms geef zijn rozijntjes, stukjes ei, stukjes kip, af en toe een stukje komkommer..
Maar wat is nog meer lekker :) ?

Oh, het is een dwerghamsterding :D .

Daantjee12

Re: Lekkere extraatjes voor Hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:31

Mijn hamster krijgt idd stukjes groente/fruit , zo'n knaagblok & knaagdiersnoepjes (te koop in de dierenwinkel) En meer eigenlijk ook niet.. Ik lees ook mee! :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 21:32

Daantjee12 schreef:
Mijn hamster krijgt idd stukjes groente/fruit , zo'n knaagblok & knaagdiersnoepjes (te koop in de dierenwinkel) En meer eigenlijk ook niet.. Ik lees ook mee! :)

Edit, ja ik heb wel altijd een funnyfitness stok hangen, een knaag/liksteen voor de tandjes en hooi :) .
Geen snoepjes :D .

Rhinoooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:34

meelwormen!!!! vind je in een grotere dierenzaak of waar ze ook slangen, kikkers, ... verkopen (mag alleen niet van mijn vriend, hij vind dat niet smakelijk om de hamster wormen te zien onthoofden en binnen te smikkelen)

verder kan je ook vogelzaadjes geven (zo'n stok met allemaal kleine zaadjes in, recht van de boom geplukt). kan niet op de naam komen maar mijn chinees krijgt er soms een stukje van.

voor de rest maakt het niet uit of het dwerghamsters zijn of grote syrische. ze eten hetzelfde :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 21:37

Ja, meelwormen had ik ook gezien.. Maar het is meestal zo'n grote bak met zoveel erin, en ik vind ze zoooo vies. Durf ze ook echt niet te geven, straks gaan ze die bak uit en in mn kamer, of weet Tijger ( jaja :)) ) niet wat 'ie er mee moet :+ . En ligt er een meelworm weg te rotten ..