Bij onze dierenwinkel hebben ze nog gewoon goudhamsters. Ze verkopen ze alleen niet zo vaak omdat mensen denken dat goudhamsters agressiever zijn. Geen idee of het ook zo is heb niet zo veel verstand van hamsters, maar die kleintjes verkopen een stuk sneller.
Ik heb ook een goudhamster gehad, dus ze bestaan nog . Alleen dat pietepeuterige ziet er toch schattiger uit..
Moon
Geplaatst: 06-05-10 21:27
Wij zijn hier thuis begonnen met de kleintjes maar later toch overgestapt op de grote Syrische hamsters (goudhamsters). Ze zijn makkelijker tam te krijgen&een stuk rustiger dan de kleintjes. We hebben nu al jaren geen hamsters meer, maar als mensen hamsters willen aanschaffen raad ik ze altijd syrische aan.
pubelia
Geplaatst: 06-05-10 21:27
Al eens gekeken naar een Syrische hamster!
LDRD
Geplaatst: 07-05-10 09:40
Ja, hier een goudhamster . Of hij helemaal rasverantwoord is weet ik niet, omdat hij grijs/wit is van kleur. Hij is van mijn zoon, maar stiekem vind ik hem toch ook wel heel grappig .
ik heb een goudhamster, ben helemaal gek op dat beessie!! vroeger had ik altijd dwerghamsters, maar die beten altijd en mijn hamster josje heeft me nog nooit gebeten!!!
Ik heb 3 syrische hamster, ze waren in het begin heel schrikkerig maar beginnen steeds tammer te worden en ook eten uit je handen te pakken, heel lief!