Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pubelia schreef:Heb je al aan curver bakken gedacht? en kan je ze nu wel hun geslacht bepalen?
.Belady schreef:R.X. schreef:Maar die bakken zijn toch super saai voor ze?
Of begrijp ik iets niet.
Wil je al die jonkies houden dan? Je kunt de bakken allemaal zo leuk maken voor je hamster als je wilt.
Moontje1991 schreef:ts komen ze uit een dierenwinkel?
Want dan zullen het wel hybrides zijn echte raszuiveren russen komen nauwlijks voor in dierenwinkels aangezien die dieren van broodfokkers komen en die doen niet zo moeilijk over rusje of campbelli. (die 2 soorten kun je kruisen)
Tenzij ze heel klein zijn en snorharen hebben en ontsetend snel zijn zullen het geen robo`s zijn.
Sabin_e schreef:Nja met het openbaar vervoer kom ik een heel eind hoor(als het maar geen uren reizen is..)
Ik zou het je eventueel ook kunnen leren door t in een bestand uit te leggen. Maar het is niet altijd makkelijk (en bij baby's helemaal niet).

Met onder een kastje om op te bergen. Moontje1991 schreef:Overgens moet ze op een rustige plek staan en mag je er voorloppig niet bij komen dat veroozaakt stress waardoor de moeder de ukken hoogst waarschijnlijk dood. (de eerste 3 weken niet erbij ook niet verschonen)
Het radje moet er ook uit en als ze haar nestje met ukken niet in het huisje heeft gemaakt ook het huisje.
Anders heb je kans dat mams in het rad gaat rennen als er een uk onder ligt en wat er dan gebeurt is niet leuk.
Het huisje moet eruit omdat mams anders daar de ukken in kan leggen en dat wordt uiteindelijk te klein.
En een hoop wc papier geven voor haar nest.
Moeder naast het gewone hamster voer ook groente geven als paprika en meelwormen voor de eiwitten je kunt het beste gevriesdroogde in een potje halen.
geen levende want die kunnen zich een weg door de darmwand knagen.