Morgen komen ze!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cheeky

Morgen komen ze!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-10 16:07

JAAAA,, net het verlossende telefoontje gekregen,, morgen komen de eerste 3 flessen kittens naar me toe! :D

Na een jaar stage te hebben gelopen in een dierenasiel, heb ik toch wel zwak gekregen voor hun werk. Ik heb van dichtbij alle moeilijke en mooie dingen mee gemaakt, en dus ook de kittenvlaag die zijn gekomen vorig jaar. Nu na een jaar stage heb ik me ook maar op gegeven voor vrijwilligers werk. :D

Ik weet dat ze voral met het voorjaar mensen te kort hebben voor kitten kinders, vandaar dat ik dat maar ga doen. Ik vind het geweldig,, nu toch geen school,, dan kan ik net zo goed iets goeds doen, en andere en de kinders helpen die binnen komen. :o :Y)

Ik zal verslag uit leveren aan jullie,, en natuurlijk op de hoogte houden met foto's.
Na 5 weken bij mij zijn, mogen ze naar het asiel voor adoptie.
Ook mag ik ze eventueel uit huis plaatsen, dus mensen die zich geroepen voelen ;)

colunder

Re: Morgen komen ze!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:30

Leuk!!
Lijkt me vermoeiend maar dankbaar werk.
Wel moeilijk om ze dan na die 5 weken weer weg te moeten doen.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:36

jmmr dat je ze dan na 5 week weg moet doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:42

Ik zou ze uit huis plaatsen, veel fijner voor die kleintjes om niet telkens weer opnieuw aan een nieuwe omgeving te moeten wennen :) veel plezier ermee! Het is dankbaar werk, ik heb in totaal 6 kittens opgevangen voor het asiel en daarvan zitten er 2 nog hier :o hahaha!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 21:44

Leuk joh! goed initiatief! Heb zelf ok een stage gedaan bij een dierenasiel, super leuk!

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 11:12

hihi ja,, dat zegt iedereen,, maar of je nou zelf kittens heb, of erop past je moet toch altijd afscheid nemen ;)
Vorig jaar ook zelf kittens gehad, wel 6 stuks, maar heb toch afscheid genomen en ze alle 6 een prima huisje gegeven ;)

Zit nu vol spanning te wachten,, ze zouden bellen als ze onderweg zijn met de ambulance,... :D

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 19:32

Ze zijn er!!!
Het zijn 2 mooie cyperse kinderen,, een jongetje en een meisje... :D
Ze zijn wel nog erg klein, maar ze eten goed, soms nog wel eens boven verwachting goed. Ze zitten lekker warm in een mandje, met kruikjes erbij naast me bed...

Het meisje houd al lekker van kroelen, en begon lekker te spinnen toen ze op schoot lag... Het jongetje is nog een beetje druk, en voelt zich snel in de steek gelaten,, maar dat komt wel goed ;)

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:07

Aaah leuk!
ben benieuwd naar foto s ;) :D

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 22:02

mischien een hele domme vraag.
maar wie bekostigt het.
betaald de voeding het asiel? of jijzelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 20:52

Doorgaans krijg je de voeding van het asiel. Ik denk dat dat in het geval van de TS ook zo is (ik heb het nog nooit anders gehoord).

Heb je al foto's van ze?

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 20:14

Alle kosten zijn voor het asiel als het goed is..

Wij wilde dat ook erg graag, helaas beviel de instelling van de dierenambulance hier ons helemaal niet. Helaas :(

Ik ben wel heel erg benieuwd naar je kittens :D

xxJacqyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:29

Petje af voor je dat je dit wilt gaan doen! Hier heb ik echt respect voor! :o

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:36

Super van je! :))

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 10:38

Toppie! :D

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:42

Het is heel dankbaar werk ,maar ook zeer tijdrovend. Wij doen dat al vanaf 2000 en hebben in totaal 18 nesten gehad in huis en ongeveer 77 kittens. Van al die kittens hebben we er slechts 1 gehouden, onze mooie rooie poes Saartje. Hoewel het afscheid nemen nooit leuk is, vind ik het wel heel leuk als ze vanaf hier thuis geplaatst worden, zodat ik weet naar wat voor mensen mijn kittens gaan. Slechts 2 keer hebben wij de kittens gebracht omdat de mensen geen vervoer hadden. is ook leuk. Helaas zijn er ook kittens doodgegaan, wat wel heel triest is. En in elk nest zit wel een kitten wat je graag wilt houden, maar dat gaat gewoon niet. En gelukkig heb ik een man die mij heel goed kan overtuigen dat ze allemaal een nieuw baasje moeten hebben en niet hier kunnen blijven. Het is al een aantal keer gebeurt dat het ene nestje net weg is en dat ik alweer een telefoontje krijg of ik alweer plaats heb voor nieuwe. Wij hebben standaard een bench in de huiskamer staan. In de winter is die van de hond en anders logeren er kittens in. De hond heeft ook nog een mand, hoewel ze de bench nog steeds erg fijn vindt (nu ligt ze ook heerlijk in de bench te slapen). ik heb nog geen kittens en ik vind dat het nog wel even mag wachten eerlijk gezegd. Het is altijd erg leuk en super schattig, maar o zo druk. Nu moet ik ook zeggen dat de laatste nesten die ik hier gehad heb, altijd grote aantallen waren: mama met 5 kittens, mama met 6 kittens, en 4 moederloze kittens. Ik wens je succes met voeden en opvoeden.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:47

Wat goed dat je dit doet! Het is erg mooi, dankbaar, maar ook vermoeiend en tijdrovend om te doen! +:)+
Mijn moeder heeft vogelopvang([BB] [HK] Vogelopvang onder de Regenboog) en is ook noodopvang voor kittens. Nu kregen wij gister een mamapoes met 4 kleine kittens binnen, zo lief <3 De eerste heeft net de oogjes open, dus het zijn ook echt nog hele kleine ukjes :)

Ik ben benieuwd naar foto's! :D