Wie o wie heef ervaring met deze hartziekte? Vanmiddag met mijn bijna 8 jaar oude dog naar de dierenarts geweest omdat ik dacht dat hij een oorontsteking had. Hij klapperd af en toe met zijn oren en krabte er ook wel is aan. Paar weken geleden had hij smorgens last van een duizeling en liep hij alsog hij dronken was, dit duurde gelukkig nog geen 2 min en daarna heeft hij het nooit meer weer gehad.( even afkloppen) Nou dacht ik zelf dus aan een middenoorontsteking vanwege het klapperen en die ene (toeval) maar de dierenarts zag niks aan zijn oren, weken geleden heb ik hem nog helemaal laten onderzoeken gewoon preventief met bloedonderzoek alles erbij en hij was met vlag en winpel door de apk keuring heen gekomen. Nu vandaag luisterde de dierenarts naar zijn hart en was het onregelmatig een soort ruis dacht ik ook en nu verdenkt de dierenarts hem van een dilatatieve cardiomyopathie ( dcm) en moet er een hartecho gemaakt worden. Ik ben totaal in paniek en ik weet me geen raad, kan pas vrijdag voor echo. Hij heeft nu wel medicijnen al gekregen, phfhf ik denk niet dat ik tot vrijdag kan wachten, ga morgen maar is met de betreffende kliniek waar de echo gemaakt word weer bellen of het toch echt niet morgen kan.
Iemand hier bekend mee?
Samm
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-10 22:13
Gisteren een echo en ecg laten maken en mijn hond heeft geen dcm dus wat mij betreft mag hier een slotje op.
Ja hij heeft hartritmestoornissen, krijgt nu medicijnen ervoor. Dus misschien mensen met ervaring met hond en hartritmestoornissen?
sunny_l0ve
Geplaatst: 06-05-10 10:30
Zelf geen ervaring mee, maar misschien kun je de titel veranderen of een slotje hierop en een nieuw topic maken? Volgens mij zijn er wel meerdere mensen die hier enigzins ervaring mee hebben. Succes met je hond in ieder geval, met medicijnen is dit volgens mij wel goed onder controle te houden.