Mijn neef had kittens en na lang wachten op hetgoede moment, mijn Beau opgehaald

Maar nu.... Beau vindt alleen mij erg lief.
Mijn vriend kan op zijn kop gaan staan om duidelijk te maken dat ze toch echt niet op het aanrecht mag maar ze negeert hem gewoon
Ik roep één keer, er komt een klagelijk gemiauw uit de keuken en ze sprint netjes van het aanrecht 
Als ze buiten is en mijn vriend roept haar dan komt ze niet, als ik direct daarna roep komt ze er in volle vaart aan.
Mijn vriend grijpt ze nog weleens, vanavond nog in zijn elleboog die over het randje van de bank hing. Het gebeurd regelmatig, bij miji piekert ze er niet over en is het nog nooit gebeurd.
Gisteren had ik een boterham met ham en hoewel ze nooit schooit had Beau daar ook wel zin in

Ze kreeg niks, maar mijn vriend vond het wel leuk om hara toch wat te geven, maar ze komt niet en gaat op de vensterbank zitten naar buiten te turen, hij houdt haar zelfs nog een stukje ham voor, maar ze haalt haar neus op.
Ik roep haar geef haar hetzelfde stukje ham en het wordt gulzig opgegeten.
En tuurlijk het vleid me
Maar voor mijn vriend is het eigenlijk helemaal niet zo leuk
Hij wil ook graag dat de kat lief voor hem is (het arma joch
) Beau vindt hem alleen maar lief als hij in de tuin aan het werk is want dat is reuze interessant

Nu heb ik vroeger ook een kat gehad die dit heel sterk deed. Maar toch was ik benieuwd of er nog meer mensen een kat hebben die zo is.......
Dus brand los

*edit* ik lieg
Ze heeft me wel een keer gebeten heel erg hard zelfs
Wilde haar een wormenpil geven en na lang proberen was ze het toch echt zat en beet ze mij in mijn duim
)