Vorige week liep ik met mijn grote Rottweiler/Newfaundlander..
Beau is altijd heel gek op andere honden en wil altijd spelen.. Tot vorige week..
Er liepen 2 Teckels los, eentje begon heel hard te blaffen en te grommen, Ik hield Beau bij me en hij liep er netjes langs.. Die Teckel bleef erachter aanlopen en grommen, echt vies grommen.. Ik vroeg aan het baasje of hij zijn hond even aan wou lijnen want dit was geen doen.. Dit wou hij echter niet doen
Teckel rende naar Beau en sprong er echt boven op. Hij had hem in zijn kont en liet niet los, Baasje bleef er maar dom bij kijken.. Ik heb die hond zo'n harde schop gegeven dat hij jankend is weggerent. Baasje was boos en ging zijn hond troosten..
Nu is hij nog steeds hardstikke bang, hij wil dat stuk echt niet meer langs. Ik loop gewoon door en na een paar keer loopt hij wel mee maar echt heel moeilijk. Hij is nu echt ontzettend bang voor honden, terwijl hij echt nooit bang was! Beau wilt altijd spelen en geniet er echt van..
Het is wel een week geleden, Het zal vast wel overgaan maar ik krijg hem nu echt niet mee langs die plek of langs andere honden!
Help!
Koekjes kan ik wel meenemen maar die eet hij nooit als hij niet thuis is!