Weekend en toch werken.....!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Weekend en toch werken.....!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-10 19:15

Noah, blonde labrador, maar door het werken in de kolen mijnen zwart geworden, dacht dat hij weekend had. Helaas dachten zijn baasjes daar anders over, en hij werd gewoon verplicht gesteld om voor ze te gaan werken in de bossen. Hij kon geen nee zeggen, want er werd gedreigd dat hij dan geen brokjes zou krijgen. En werken moest hij.....

Eerst gooide zijn baasje een tak in het water die hij weer moest gaan halen. En dat dan natuurlijk op het snelste wat hij kan....

Afbeelding

Dan neem je heel trouw een stuk hout voor je baasjes mee, want stel je voor dat het huis anders in elkaar zou zakken. Word die tak ingepikt! Want ik zou moe zijn met sjouwen, kom ik die in de boom tegen.... Jaaa daaaaggggg Die MOET ik hebben....

Afbeelding

Dan moet je terug naar de auto, dan zeggen ze je bent klaar met werk. Dan hebben die domme mensen ook nog eens takken in de grond gestoken, terwijl je eigenlijk gewoon onder de slagboom door kan.... Lachen dat mijn baasjes om mij deden.... :Z :(

Afbeelding

Ik zit er al aan te denken om een vakbond op te zetten tegen het werken in het weekend....