Nu komt mijn broertje binnen met een haasje, hij heeft een haas onder de auto gekregen. Is terug gereden en de haas was dood, maar er lagen 4 jongen naast. In het ongeluk zijn ze geboren, 1 in het vlies dood, 2 dood en 1 levend. Nu hebben we hier dus een pasgeboren haasje, wat moeten we ermee? Wij hebben hier totaal geen ervaring mee!
Dat denk ik ook, weet niet eens wat hij moet hebben. Heb gelezen dat de eerste 24 uur heel belangrijk zijn. Hij zit nu in een washandje in een plastic bakje boven de verwarming, hij is nog nat en de navelstreng hangt er nog aan...
Inderdaad bellen ik denk dat hij anders niet lang heeft,
amoebje
Geplaatst: 23-04-10 22:46
Warm houden en nu opvang voor hem zoeken. Ze hebben de eerste uren hele intensieve zorg nodig van een ervaren iemand die ook weet waar de voeding en verzorging uit moet bestaan. Succes ermee.
nikitabanana
Geplaatst: 23-04-10 22:57
ten eerste ook mijn complimenten aan je broer! dat die terug is gereden!
Zo, we hebben gister niets meer kunnen regelen qua opvang. Dus we zijn gewoon gaan slapen, wekker gezet ''s nachts, en hij leeft nog Het probleem is dat er geen opvang voor hazen is in de buurt. De dichtsbijzijnde dierenambu zit geloof ik op een dik half uur rijden. Dus we zijn er nog druk mee bezig...
En toch zou ik wel proberen om een opvang te vinden En een dierenambulance wil denk ik best wel een half uurtje rijden om bij jou te komen Iig heel veel succes!