Zo trots op mijn katten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Zo trots op mijn katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 11:46

Kobus
Afbeelding

Maja
Afbeelding

Wij zijn op 15 februari verhuisd met onze 6 katten. De verhuizing zelf was een verhaal op zich ..
[BB] HELP Vangen en verhuizen onhandelbare poes
maar we hebben het allemaal overleefd en de katten zijn heel blij met het nieuwe grotere huis.

Maja is onze verlegen maar wel lieve kruidje roer me niet poes. Heeft in alle 6 jaar dat we haar nu hebben nog nooit bij ons op bed gelegen. De rest slaapt wel bij ons. Maja ligt graag in onze nieuwe badkamer want daar is vloerverwarming :D . Als ik dan 'snachts naar de wc ga dan komt ze blij kopjes geven en knorren <3
Wat schertst mijn verbazing toen ze dus paar weekjes terug achter me aan was getippeld terug naar bed en ineens op mijn kussen naast me zat? <3 8-) Knorrrrr al kopjes gevend. Sindsdien loopt ze veel vaker mee en komt even liggen of ligt ze "stiekem" aan het voeteneinde heel tevreden te slapen.

Kobus is onze -ik kan wel alleen naar buiten kater-
Hij taalde er nog niet naar om naar buiten te gaan tot nu toe. Sinds vorige week voorzichtig paar keer met tuigje om want deze rakker klimt zo over onze omheining en ik wil hem niet direct aan zijn lot over laten. Maar met tuigje wordt ie panisch, paar keer toch maar gedaan :(:)
Vorige week donderdag mocht ie dan toch maar los. Als de donder over het hek geklommen, uiteraard :Y) Vervolgens heeft ie van 5 tot half 11 de buurt verkend. Kwam steeds al luid kletsend wel weer in de buurt van onze tuin en huis maar kwam NIET terug :D ;)
Wij zijn 'savonds naar de paarden gegaan en zodra we de auto geparkeerd hadden en uitgestapt waren kwam hij aanhollen <3 <3 en is heel stoer door de voordeur naar binnen gerend.
De volgende dag kwam hij na een uurtje al aanhollen, weer door de voordeur naar binnen.

In oude huis durfde hij niet voorom en ging dan blokje om en alle tuinen door om via achtertuin bij ons te komen.
Eergisteren kwam hij voor het eerst in nieuwe huis netjes achterom..
En gisteren waren we naar binnen gegaan nadat we van de paarden terugkomen en hoor ik ineens luid geloei bij de voordeur. Staat ie voor het raampje te wachten <3 <3 Super goed!

Ik ben trots op deze 2. Ze waren indertijd niet de makkelijksten (bijten, slaan, plassen in huis) maar ze doen het nu - zeker in het nieuwe huis- SUPER!!

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:49

Wat goed zeg!
Fijn dat ze het zoveel beter doen.

Maja is echt een schatje.

Lauratje_88

Re: Zo trots op mijn katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 11:52

Het doet veel katten goed om eens te verhuizen. De mijne is ook helemaal opengebloeid na dat we zijn verhuisd :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 14:08

zwenneke schreef:
Wat goed zeg!
Fijn dat ze het zoveel beter doen.

Maja is echt een schatje.

Maja is een onwijs lief dametje met een superzacht vachtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 14:30

Dan is het een goed huis voor je katten, heel goed gedaan!

en +:)+ voor de katten!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 15:11

Wat goed Fargo :) hebben ze nu meer ruimte? Misschien zijn ze daarom zelf ook wel wat vrijer :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 15:53

Huis is behoorlijk wat groter; veel grotere huiskamer en extra zolder. Dus alle ruimte om elkaar uit de weg te gaan.

djnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 16:01

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 16:34