Meteen dierenarts gebeld, Acute gasophoping vermoed de dierenarts en ik ook eigenlijk, hoewel er niks is veranderd qua eten, geef nooit rotte groentes, maar da zei dat dat zomaar kan gebeuren. beestje raakt al in shock, enige wat ik nog kan doen volgens dierenarts is goed warm houden en hopen... maar met die caafjes, als je eenmaal wat ziet is het vaak al einde oefening
vind het zo sneu, ook voor die andere, die zit er maar bij en ervoor te zorgen, en geluidjes te maken.. echt zo zielig.. Ik ga proberen of ik hem de nacht doorkrijg maar ik zie het zeer somber in.. en dan is het maar een cavia, maar tis wel mijn beestje, ik vind het echt erg
... ik heb geen zonnebloemolie oid in huis alleen olijfolie...symptomen: zeer dikke opgezette buik, lijkt aan 1 kant nog dikker dan de andere kant, cavia is te koud, opstaande vacht, letargisch maar op momenten wel helder, en voelt zich overduidelijk helemaal niet fijn.. dierenarts is geraadpleegt, beestje ligt goed warm, wat kan ik nu nog doen? alle tips zijn welkom!!
, wat jammer dat de cavia het niet heeft mogen redden