Zoals jullie lezen heb ik een probleempje.
Ik ging vandaag naar de da om mijn konijntje te laten castreren.
Dus daar stond ik het was maar een kleine ingreep, dus mocht er wel bij kijken. Konijn onder zeil en da wilde beginnen. Hij een beetje voelen en raar kijken naar zijn assistent en ja hoor na een tijd voelen en plukken kwamen ze er dus achter dat dit niet met een kleine ingreep ging lukken, want meneer heeft maar 1 bal de andere zit in zijn buik.
Maar ik zit nu heel erg in twijfel of ik zo n operatie wel wil, want wat zijn de risico s?
De reden dat ik hem wilde laten helpen is dat hij nu alleen is en ik had helemaal de planning om naar de konijnenopvang te gaan en daar een leuk vriendinnetje voor hem uit te zoeken en te koppelen alleen is maar alleen he?
Een geholpen vrouwtje is ook geen optie dan word dat arme beestje verkracht.
Wat zouden jullie doen? Hem toch laten opereren of zo laten ik weet het niet zit echt in tweestrijd. Weet ook niet wat dat geintje gaat kosten, maar als ik zeker weet dat het risico heel laag is dat hij niet meer wakker word heb ik het er wel voor over.
Hebben mensen hier meer verstand/ ervaring mee als ik ben ik benieuwd naar jullie verhaal.
Groetjes marcha en konijn geer