Leven heb ik niet meer alles draait om het woordje schimmel.
vriendinnen

lol

Mijn leven bestaat alleen maar uit het feit hoe vernietig ik die schimmel hoe doe ik dat...hoe zorg ik ervoor dat ik het niet verspreid..in godsnaam hoe maak ik mijn huis schoon.
Hoe zorg ik ervoor dat andere niet krijgen.....is het besmettelijk

DE SCHIMMEL DIE WIJ HEBBEN IS EXTREEM BESMETTELIJK VOOR
*MENSEN
*PAARDEN
*ALLE ALLE HUISDIEREN.
TEVENS BESTAAT ER EEN KANS DAT HET DIER HET NIET GAAT REDDEN.
Als laatste hoe kom ik eraan
Daar kan je niet meer achterkomen...paar feiten op een rij
* ik heb paarden (eigen paarden, paarden die rij voor een ander)
* katten zijn 8 weken geleden in pension geweest
* 8 weken geleden is er een kit bij gekomen van een fokker
* ik had zelf ook een schimmel ringworm.
Het verhaal
20 maart ik heb ringworm en het doet pijn..naar de HA geweest zalf gekregen.
2.5 week later Lotus heeft een plekje op haar oor..zit er uit als een rondje..zitten haartjes ze heeft er geen last van.
Naar de DA 6 april kweekje laten maken samen met Nora..de woodslamp zei niks bijzonders
Kweekje kostte 113 euro moetsten minimaal 14 dagen wachten voor de uitslag.
Ondertussen krijgt mijn witte kater open wonden
.......toen wist ik al schimmel7 dagen later belden ze al kweekje liep het voedingsplaatje uit denk ik...de meest ergste soort schimmel die je kan hebben.
Katten moeten in quarataine...maar eerst moest ik nadenken wat ik ging doen met mijn katten
Donderdag 15 april katten naar de DA behalve mijn kit ze worden geschoren grapje met medicijnen kost ruim 620 euries.
Nu begint de ellende
Kamer was schoongemaakt...alles onstmet
*de muren
*schotten
*bakjes
*nieuwe kattenbakken
*3 kleine krabpalen
*ramen
*rolgordijnen
*kast, bovenop de kast
*de deur
Ik heb de katten gelijk gewassen OMG what a HELL... van de 4 katten werkt er 1 mee de rest is link.
Bij de witte kater was de narcose ook niet zo fijn en tijdens het wassen kreeg hij Imaverol in zijn oor...hij was toen kantje boord door de narcose kon ie het water niet uit zijn oor krijgen..hij moest kosten, hoofdschudden hij kon niet meer lopen, zat wijdbeens op de krabpaal, viel vaak....na 2 uur met hem in een handoek gezeten te hebben heb ik hem weggelegd wat er zat nog een kat te wachten.
Die gilde moord en brand in de reiskooi.
Inmiddels zijn we 3 dagen verder de katten snappen het niet...medicijnen 2x daags pillen van verschillende dosering gaan er niet meer in sinds vanochtend.
Ik heb geen geduld ervoor en heb helaas een van mijn kat flinke meppen verkocht maar ze gebruikte wel 18 klauwen ik lag open en het pilletje begon te smelten en die pillen kosten 110 euries dus ik wil wel dat ze erin gaan.
Door het slaan was ze overdonderd waardoor ik het erin kon gooien..niet de manier ik weet het.
Ik voel me zo slecht
Het hele huis is een zooi en ik moet structuur zien te krijgen...voor de deur ligt een doek met Sabenyl en een emmer elke keer de kamer in handen wassen voeten deppen..continue omkleden. Maar ook mijn kleding ligt in die kamer mijn goede kleding oooo wat moet ik veel in de kamer zijn en ondertussen schreeuwen naar mijn katten..ze mogen geen kopjes geven aan mijn kleren waar ik mee door het huis loop wnat ik verspreid die boel weer.
Ik maak nog veel fouten en ik ben er ook zeker van dat ik de schimmel verspreid maar ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen met schoonmaak en onderhoud van de schimmel
Er is wel wat te vinden op internet maar niet zoveel het komt namelijk niet zovaak voor en dat is maar goed ook want dit grapje gaat mij ong 2000-2500 euries kosten en er zijn zat mensen die dat niet kunnen benutten.
Ik wil mijn ontwikkelingen en ervaringen met jullie delen als er genoeg vraag is naar dit soort topic ander is het zonde van mijn tijd.
Het is tijdrovend en kost veel geld en energie de band met dieren gaat achteruit en de band met je vrienden ook..zelfs je relatie wordt op proef gesteld.
Bij genoeg intresse zal ik ook foto's plaatsen
Maar mijn leven is een hell de komende 10 weken...vakantie is geannuleerd. Ik stop met paard rijden voor andere mijn eigen paard krijgt nog maar 2x in de week aandacht..gelukkig begin het weide seizoen weer....
verschoten kleding en kapotte kattenspeeltjes 

kon ik niet over mijn hart verkrijgen.