Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Girl In The Mirror schreef:Het klinkt echt heel smerig, maar mijn kat is helemaal wild van oorsmeer.Je moet een gebruikt wattenstaafje echt niet in zijn buurt houden, meteen weggooien, want hij likt het helemaal af.
![]()
Miss_m schreef:Gebruikt wattenstaafje neerleggen om een nieuwe te pakken.Girl In The Mirror schreef:Het klinkt echt heel smerig, maar mijn kat is helemaal wild van oorsmeer.Je moet een gebruikt wattenstaafje echt niet in zijn buurt houden, meteen weggooien, want hij likt het helemaal af.
![]()
Hoe kom je darachter ? haha

x_Rebecca schreef:Wij hebben er eentje die helemaal verliefd is op het nootmuskaat ding. Dat busje moet je ook echt niet laten staan want dan is die arme kat de hele dag zo stoned als een kanarie.
De andere is gek van mijn schooltas. Nog een andere gek van een dekentje die meestal op de bank ligt.
En de laatste heeft niet echt een eigen ding..
Hé, toch nog een normaal beest
Als hij teveel nootmuskaat opeet (neem aan dat hij het op wil eten?) kan hij doodgaan

ik had schapenvol (gewoon echt rechtstreeks van het schaap met vet enzo erop ) in mijn kamer liggen en ze lebberde dat helemaal af en stonken een uur in de wind
heb het maar meteen weggegooid en nooit meer binnen gehaald (je kan dat gebruiken om paarden te laten glimmen
) FromNorway schreef:Doen ze bij veel dingen waar 'vreemde' geuren aan zitten, ze wrijven er dan -volgens mij- over om hun geur er overheen te smeren
Die van mij doen het ook met paard-gerelateerde troep of een broek waar een andere hond of kat aangezeten heeft