Kat met rijbroek-obsessie? :+

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Kat met rijbroek-obsessie? :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 22:16

Tsja, wat ik net toch zag. Mijn kat, op mijn rijbroek die binnenstebuiten gekeerd was. Katlief helemaal in trance eroverheen aan het rollen en kop-wrijven. Compleet in beslag genomen door 'de broek'. Toen ik net de broek opruimde ontdekte ik dat de broekzak helemaal ondergesabbeld was, kletsnat. Wat er nou voor zorgt dat hij zo gek van die broek is? Geen idee... Hebben jullie katten ook een obsessie voor een bepaald voorwerp? :=

corinec

Re: Kat met rijbroek-obsessie? :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:17

Ja mijn kat is helemaal geobserdeerd door mijn handtas. Op dit moment ligt hij erin.

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:18

Wij hebben een kat gehad die op het bezwete t-shirt van mijn papa zabberde, onder de oksels.
Wat ze daar zo lekker aan vond weet ik ook niet, gekke kat.

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:18

Hahaha omg :')
Ik heb geen kat maar dat van dat bezwete shirt is toch wel ranzig :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:19

whhaha dat heeft 1 van de katten met mijn deurmat, die is echt zwaar favoriet

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:20

_O- En ik maar denken dat die van mij gewoon een mongooltje is...

Die van mij heeft dat op sommige plekken op de vloer, dan kroelt die, rolt die, laat zich vallen en glijden en maakt rare geluiden 8)7

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:20

Ja ik dacht ook dat de mijne de enige was haha.

FromNorway

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:22

Doen ze bij veel dingen waar 'vreemde' geuren aan zitten, ze wrijven er dan -volgens mij- over om hun geur er overheen te smeren ;)

Die van mij doen het ook met paard-gerelateerde troep of een broek waar een andere hond of kat aangezeten heeft ;)

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:22

kers schreef:
Wij hebben een kat gehad die op het bezwete t-shirt van mijn papa zabberde, onder de oksels.
Wat ze daar zo lekker aan vond weet ik ook niet, gekke kat.

Jha dat doet onze kat ook bij de t-shirts van mijn vriend :P
Zelfs als hij niks aan heeft wil ze wel in zijn oksels kruipen :=

pluizebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:26

Onze vorige kat was helemaal wild van chloor. Als ik de wasbak schoongemaakt had met dikke bleek (daarna uiteraard goed afgespoeld en drooggemaakt) ging ze er als een gek in liggen rollen. Raar beest.
Was ook gek op aardappelschillen, als de zak met aardappels tevoorschijn kwam was het feest!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:27

Onze vorige poes hielp altijd mee bij het sorteren van de was. Blijkbaar waren bepaalde zweet of deo-geurtjes het einde! Dan lag ze ook heerlijk te kroelen in die okselgeurtjes. Vond ze heerlijk!

tessacheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:29

Moet je voor de gein eens een gebruikt zadeldekje met de "paardenkant" boven op de grond leggen....dan gaat ie vast helemaal flippen! (Die van mij tenminste wel incluis wilde ogen en gehijg!!!)

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:31

Het klinkt echt heel smerig, maar mijn kat is helemaal wild van oorsmeer. := Je moet een gebruikt wattenstaafje echt niet in zijn buurt houden, meteen weggooien, want hij likt het helemaal af. :r 8)7

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:34

Girl In The Mirror schreef:
Het klinkt echt heel smerig, maar mijn kat is helemaal wild van oorsmeer. := Je moet een gebruikt wattenstaafje echt niet in zijn buurt houden, meteen weggooien, want hij likt het helemaal af. :r 8)7

Hoe kom je daarachter ? haha
Onze kat ligt altijd op de schone was, nooit op de vieze.
Laatst bijgewerkt door Miss_m op 18-04-10 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:36

Miss_m schreef:
Girl In The Mirror schreef:

Hoe kom je darachter ? haha
Gebruikt wattenstaafje neerleggen om een nieuwe te pakken. ;)

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:36

Wij hebben er eentje die helemaal verliefd is op het nootmuskaat ding. Dat busje moet je ook echt niet laten staan want dan is die arme kat de hele dag zo stoned als een kanarie.

De andere is gek van mijn schooltas. Nog een andere gek van een dekentje die meestal op de bank ligt.
En de laatste heeft niet echt een eigen ding..
Hé, toch nog een normaal beest :+:

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:40

mijn kat (vrouwtje) is ook helemaal wild van paarden geur. als er en dekje ligt of mn gebruikte rijbroek of eerder reed ik nog et chaps, dan was ze helemaal tevreden. gek beest. rollen over t paardengeurtje en je zoet haar genietn. geweldig!!

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 23:02

x_Rebecca schreef:
Wij hebben er eentje die helemaal verliefd is op het nootmuskaat ding. Dat busje moet je ook echt niet laten staan want dan is die arme kat de hele dag zo stoned als een kanarie.

De andere is gek van mijn schooltas. Nog een andere gek van een dekentje die meestal op de bank ligt.
En de laatste heeft niet echt een eigen ding..
Hé, toch nog een normaal beest :+:

Hihi ik denk niet dat nootmuskaat heel goed is voor je kat als hij zo stoned is :P Als hij teveel nootmuskaat opeet (neem aan dat hij het op wil eten?) kan hij doodgaan :oo

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 06:56

Nee, ze snuift er alleen aan :j
Maar we hebben het altijd in het kastje en wisselen regelmatig van kastje af.. Ze kan deuren en kastjes openmaken en ze doet echt alles voor dr nootmuskaat.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 07:15

mijn kat is helemaal verliefd op mn tas helemaal ertegen aan vleien erin gaan zitten op liggen noem maar op zodra mn tas op de bank ligt zit die kat erbij hahaha

en dan heb ik er nog een die is helemaal weg van mayonaise zodra je dat op je bord hebt moet m bekant wegslaan maar zet je bord niet op tafel want dan zit ie erbij :P :P

vreemde beesten :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 10:09

Ons konijn heeft een paardrijsokken fetisj.. Zeker als ik lekkere zweetkakkies heb. Geen idee wat er leuk of lekker aan is maar als ik in me vieze paardrijkloffie rondloop breek ik constant me poten over hem omdat hij niet weg te slaan is bij die sokken. >;)

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 12:30

Striep de kat van mn moeder loopt heel vaak aan tafel en stoelpoten te likken 8)7

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:04

mijn katten hadden een vieze obsessie :') ik had schapenvol (gewoon echt rechtstreeks van het schaap met vet enzo erop ) in mijn kamer liggen en ze lebberde dat helemaal af en stonken een uur in de wind :') heb het maar meteen weggegooid en nooit meer binnen gehaald (je kan dat gebruiken om paarden te laten glimmen := )

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:05

FromNorway schreef:
Doen ze bij veel dingen waar 'vreemde' geuren aan zitten, ze wrijven er dan -volgens mij- over om hun geur er overheen te smeren ;)

Die van mij doen het ook met paard-gerelateerde troep of een broek waar een andere hond of kat aangezeten heeft ;)

Klopt!!

Ze smeren er met hun klieren die naast hun bekje zitten hun eigen geur aan. Dat doen ze ook aan ons als ze kopjes geven, ze eigenen dus als het ware dingen toe.

Als de geur extreem is, hebben ze het wat drukker :+ :Y)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 14:05

Tsja mijn hond heeft dit met vogelpoep. Op de één of andere manier gaat ie daar altijd in liggen rollen :') Vies beest :+