Help! 2 wilde konijntjes/hazen gevonden!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CaroR

Help! 2 wilde konijntjes/hazen gevonden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-10 14:10

Mijn hond Zita kwam dus net met 2 konijntjes/hazen afgedragen, gelukkig hebben ze niks.
Maar wat moet ik hier nu verder mee doen? heb net al gezocht naar het nest maar kan niks vinden :(
Eentje heeft zijn ogen al open en lijkt al verder in de groei dan de andere.

Ik heb ze momenteel in een doos met hooi en een warme handdoek (door in de droger te steken) erover liggen.

Kan iemand mij helpen? Ik wil echt niet dat ze doodgaan!!

Anoniem

Re: Help! 2 wilde konijntjes/hazen gevonden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 14:11

moet je even een PB naar Nickeltje sturen, zij runnen thuis een opvang en kan jou wel de juiste informatie geven ;)

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-10 14:12

Spruitjee schreef:
moet je even een PB naar Nickeltje sturen, zij runnen thuis een opvang en kan jou wel de juiste informatie geven ;)

Ik had ook al even zoekfunctie gedaan en had ik haar reactie gezien maar momenteel is ze niet online :o

Nickeltje

Re: Help! 2 wilde konijntjes/hazen gevonden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 11:37

Goedemorgen,
Ik ben vannacht pas thuis gekomen van een dagje weg. Ik heb direct per pb geantwoord en het telefoon nummer van de opvang van mijn moeder achter gelaten omdat dat denk ik de snelste weg is.
Ik hoop dus dat er in elk geval nog iets gedaan kan worden of gedaan is vannacht voor deze diertjes.

Algemene opmerking: in het algemeen staat er in je gemeentegids of op de site van je gemeente een nummer van de lokale dierenambulance of de lokale opvang. Meestal is dat een snelle weg om in elk geval iemand te pakken te krijgen die je praktische tips kan geven of die weet waar ze terecht kunnen.