jeuk aan oren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melissa7

jeuk aan oren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-10 12:47

mijn hond en kat hadden een tijd geleden last van hun oren, dus naar de da, gelukkig geen oormijn. wel zalf gehad en de kat helemaal schoon laten spuiten omdat hij veel oorsmeer had. 2 wkn later terug met de hond en toen was er wel oormijn geconstateerd. hij is toen ook onder narcose helemaal schoongespoten. gelijk spul meegekregen voor de oormijn, van die pipetten voor in de nek. al mijn beesten gedaan (3 katten en een hond). alles ging goed. na een maand de pipetten weer gegeven, dat is nu ong. 2 wkn geleden. maar nu beginnen ze weer te krabben (2 katten en de hond) ik heb een rek. liggen van 300 euro die ik nog moet betalen maar blijkbaar hebben de pipetten gewoon niet geholpen. ik heb geen zin om weer naar de da te gaan en weer zoveel te moeten betalen voor iets dat toch net helpt. wie weet een andere middel dat ik zou kunnen doen. ik spuit de oren van de katten zelf schoon maar dat is geen pretje dus wie weet raad.

Pluttersput

Re: jeuk aan oren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:13

Heeft je hond lange oren? Vaak hebben honden met lange oren last van hun gehoorgang. Wat ook nog kan is dat er bij zowel de katten als ze honden haren in de oren zitten, dat ze daar last van hebben. En anders misschien eens een andere dierenarts bezoeken ofzo?

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 13:29

Je kan oormijt ook behandelen met Puur Oor lekker homeopatisch, bestaand oormijt geneest, en als je dan met enige regelmaat blijft druppelen komt het ook niet meer terug. Dus werkt het ook preventief. Honden met lange oren hebben vaak hiervan last.