Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fiffill schreef:Lekker binnenlaten, hebben anderen ook geen last van jouw katten.
Fiffill schreef:Nou, ik ben niet zo'n fan van katten die achter onze beesten aanjagen en overal in het rond pissen...
Lekker binnen laten dus.
Als ik honden heb gooi ik die ook niet zomaar los naar buiten, stel je voor dat die een kat grijpen, nou dan is 't meteen een ramp.
Dan hebben anderen er ook geen last van.
Fiffill schreef:a, maar ik blijf het krom vinden dat ik mijn tuin moet aanpassen aan andermans katten.
En ook wij hebben hier konijnen (Los) in tuinen lopen en vollaires, 
Chiqa schreef:Heb je diertjes die achterna gejaagd worden, zal je ze toch echt moeten beschermen hiertegen.

En voor de dieren hier al helemaal niet. Om maar niet te spreken hoe hard die krengen om 3 uur 's nachts kunnen staan schreeuwen op ons schuurdak. 
Fiffill schreef:Kijk dat bedoel ik dus. Ik moet mijn dieren in mijn eigen tuin gaan beschermen omdat die beesten van 'n ander ze anders opeten.
Chiqa schreef:Fiffill schreef:Kijk dat bedoel ik dus. Ik moet mijn dieren in mijn eigen tuin gaan beschermen omdat die beesten van 'n ander ze anders opeten.
Verbaas mij dat jij dit niet de normaalste zaak van de wereld vind? Je hoort je dieren toch ten aller tijde te beschermen tegen de buiten wereld?![]()
zo simpel is het. Ze kunnen dr nu niet bij dan is het toch goed?
Beetje verdaagzaamheid zal je sieren

Doen wij ook altijd.