Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tallie1979 schreef:Mij is altijd verteld dat cavia's doodgaan als ze aan de dunne zijn. Ik weet niet of het echt waar is..
Ik heb ook gehoord dat het wil helpen als je ze verse peterselie geeft..
Tallie1979 schreef:Mij is altijd verteld dat cavia's doodgaan als ze aan de dunne zijn. Ik weet niet of het echt waar is..
Ik heb ook gehoord dat het wil helpen als je ze verse peterselie geeft..
Jolandaa_ schreef:Ik schaam me voor mezelf. ik volg een dieropleiding (in combi met zorg en plant) maar ik 'verwaarloos' mijn eigen dieren..
Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat konijnenvoer genoeg vit c bevatte om groente te laten vervallen.
Zou dit anders chinchilla voer zijn?
In ieder geval, ga ik morgen langs de dieren winkel. zowiezo eerst Vit C te halen. en zolang nog even op het oude voer laten eten (voer verwisselen lijkt mij in deze situatie een beetje riskant) ander voer haal ik ook meteen.
Wat raden jullie aan? gemend of gewoon die grasbrokken?
ze krijgen wel afentoe een handje hamsterbrokken (hamster is overleden en ik heb een volle ton over) dit is gemengd en mogen ze als 'snoepgoed' hebben.
. Mijn caafs staan er iedere ochtend om te springen! Ik heb vitamine C tabletten van de Kruidvat, in zo'n oranje potje, met sinaasappelsmaak
.
.
.