Zelf vind ik echt die stoffen banken het fijnst, maar blijft het haar daar niet vreselijk in zitten?
Dus wat voor meubelen hebben jullie en hoe houden jullie ze haar- en/of krasvrij?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MysticTinker schreef:Ik heb zo'n kleefroller van Ikea om de haren eraf te krijgen.
Leer is makkelijker schoon te maken, en beschadigd bij ons niet echt door de kat, maar ik vind dat vreselijk zitten
), dus het zou best kunnen zijn dat betere stoelen wat minder snel beschadigd raken.
) nog fatsoenlijk uit. Ik zou je zo'n ribstof bank wel aan willen raden, het bevalt ons in elk geval goed

Ze gaan er hier zo af met het gewone opzetstuk. Gelukkig
Gelukkig heb ik een Dyson dus ik krijg de haren wel weggezogen hoor, maar als je 's avonds thuiskomt zijn je banken weer helemaal wit, het ziet er echt smerig uit. Terwijl we elke dag stofzuigen.
Wij hebben sinds een jaar stoelen van skaileer en die zien er nog prima uit, ook al liggen de katten er graag op en lopen (vallen) ze er regelmatig overheen.. Sonja schreef:Lovely wat voor voer ben jij gaan geven dan?
Die van mij zitten mooi in hun vacht, glimmen als een spiegeltje, zijn niet te idioot dik enzo, maar ze blijven echt het hele jaar ruien.
) hebben wisselbare en wasbare hoezen en dat is best prettig. Maar ze blijven ontzettend veel haren vasthouden. Sonja schreef:Die van mij (ehhh de banken) hebben wisselbare en wasbare hoezen en dat is best prettig. Maar ze blijven ontzettend veel haren vasthouden.