Net voor de winter is mijn lieve konijn Guus overleden. Ik heb toender tijd een nieuw groot hok gekocht omdat zijn oude hok aan vervanging toe was. Omdat ik als Guus dood zou gaan twee konijnen wilde heb ik een groter hok gekocht. ( Guus was al een ouder konijn toen ik hem kreeg, vandaar geen 2 konijn erbij)
Op zich ben ik super tevreden met de grote van 't hok. Ik merk alleen dat door de baggere winter het hout wat valer is geworden en er toch slecht uit begint te zien.
Ik ben vanmiddag naar de dierenwinkel geweest om een leuk setje uit te zoeken. Hij gaf aan dat de beste combinatie een vrouwtje en gecastreerd mannetje was. Hij had een dergelijk setje niet en ging verschillende fokkers bellen.
Goed waarschijnlijk hebben we dus binnenkort een nieuw konijnenkoppel.
Ik wilde mijn hok wat opknappen en weers bestendig maken. Kan ik dit met een laagje venis doen? Of is dit voor de konijnen srtaks gevaarlijk als ze erin komen?
of zijn er andere manieren

Groetjse Chantal
Die is veilig! Te koop bij Karwei en Hornbach iig! Je mag dat dwerg wel van de hangoor afhalen! Haha zijn echt middenslag konijnen (zoals de bonte uit het topic in mijn onderschrift!). Fijn dat je nu voor een stel gaat! Wat altijd makkelijk ruimte geven is, is lekker een ren eraan bouwen!
Maar dan hou je geen gras meer over
Ren is makkelijk vanwege er ook in kunnen als je er niet bent! Ivm katten ed!