Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
qt_shetties schreef:Thnx meiden voor jullie lieve reacties, tips en het mee denken.
Als ik haar mee naar buiten neem, wat ik dus veel doe, is ze zo ontzettend onder de indruk van alles, en ook bang van veel dingen. Ik ben er achter gekomen dat ze haast nooit buiten kwam. Dus dat is natuurlijk geen vreemde reactie, maar door dat ze dus zo gefocust is op alles, lijkt ze vergeten dat ze moet plassen, en ik kom binnen, draai me om en er ligt een plasje of ontlasting.
qt_shetties schreef:vanacht om 1.20 nog naar buiten geweest en om 1.30 lag er weer poep in huis, máár vandaag haar 2e dat bij ons, ik ben zoooo trots! Ze heeft vandaag nog niets in huis gedaan! JEEEEY
Waar ik nu alleen nog tegenaan loop, is dat ze slecht eet, ze lijkt ook gewoon geen trek te hebben, ze is gewoon te mager, ribjes zijn zichtbaar, en nog wat andere botjes die je niet hoort te zien. Voorheen kreeg ze Pedigree maaltrijdzakjes, en ik heb om te beginnen een premium voeding brok gekocht. Als ik haar zelf hou (wat dus niet de planning was, maar moet toestemming krijgen van mam die een week weg is) dan wil ik haar misschien over zetten op vers vlees voeding. Ik heb haar overigens gelijk ontwormd.
En buiten blaft ze naar alles, en iedereen, dit is gewoon pure angst, ik probeer haar dan af te leiden, maar ze is zó gefocust.
ik wil ook met iedereen die ik tegen kom een praatje aan knopen, en gelukkig gaat iedereen voor haar door de knieen zo dat ze niet bedreigend zijn. Als ik eenmaal sta te praten is er niets aan de hand, maar als mensen aan komen lopen.
En aangezien ik er 's nachts ook uitga, is het niet zo prettig dat ze de hele boel bij elkaar blaft.
vinden ze lekker ook.