Kat graaft altijd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Kat graaft altijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 21:36

Hoi, ik ben niet echt een kattenfan, maar met een huisgenoot met een kat moet ik er toch aan geloven.
We hebben een gecastreerde kater van 10 maanden oud, en hij is echt hyper want hij kan/mag niet naar buiten van mn roomie.
Alleen in huis graaft hij heel veel. Rond en in zn kattenbak. Maar ook tijdens zijn voer eten. Wat is dat toch?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:27

hij wil zn keutels begraven en probeert dat naast de bak, katten zijn heel zindelijk en snappen niet altijd dat tapijt en zeil niet opzij gaat om de keutel in te stoppen. :+
Het eten begraaft ie ook als ie klaar is met eten.

Ik heb 4 katten en 2 begraven hun keutel ´naast´de bak of in de kap van de bak ;) en 1 daarvan wil ook het eten onderschoffelen.
Zijn heel veel katten die dat doen.
Maar ze zijn zo leuk!!! je wordt vanzelf kattenfan als je langer met ze omgaat.... :+ :D Ik zou me geen leven meer zonder ze kunnen denken en ik denk velen met mij! <3

Anoniem

Re: Kat graaft altijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:29

Haha nou ik weet t niet met deze kat, hij verhaard, valt je voeten aan, bijt als je hem wilt aaien, rent soms als een bezetene door de kamer en draagt zn staart standaard op zn rug, heel gek... :')

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:35

heel normaal! ;)
maar niet dat bijten, kan zijn dat hij te vroeg bij zijn moeder is weggegaan en dan leren ze niet hoe ze hun wapens (lees nagels en tanden) moeten gebruiken dus ze hebben geen grenzen geleerd en dus bijten ze....
Maar verder, gewoon een kat! hahaha!
lees hier maar eens: [HK] Rare kattengewoonten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:37

cissy schreef:
heel normaal! ;)
maar niet dat bijten, kan zijn dat hij te vroeg bij zijn moeder is weggegaan en dan leren ze niet hoe ze hun wapens (lees nagels en tanden) moeten gebruiken dus ze hebben geen grenzen geleerd en dus bijten ze....
Maar verder, gewoon een kat! hahaha!
lees hier maar eens:

haha ok. Het enige jammere is, is dat mn huisgenoot hem weinig heeft opgevoed, en dat ik dat nu wel doe. Maar dan jaag ik m van de eettafel, vervolgens komt hij thuis, pakt de kat op, aait m en zet m op de tafel :')
Moet ook mn roomie nog opvoeden dus :P

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:37

uiteraard een kerel....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:38

cissy schreef:
uiteraard een kerel....

:')

NessaX

Re: Kat graaft altijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 23:39

Hier doen ze het ook, zo graven langs hun eten. :P
Zelfs ene kat moet alleen maar een keuteltje reuken, en ik ben gedoemd voor alle korrels er langs op te rapen :')

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 22:52

Joolien schreef:
Haha nou ik weet t niet met deze kat, hij verhaard, valt je voeten aan, bijt als je hem wilt aaien, rent soms als een bezetene door de kamer en draagt zn staart standaard op zn rug, heel gek... :')

Kattenliefde! :D (dat bijten als je aait ;) )