Wie helpt mij hopen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Wie helpt mij hopen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 20:27

... Op een nestje pups? :D

Nouja, ze worden één dezer dagen geboren, maar het is voor ons ontzettend hopen dat er een teefje bijzit in de kleur die wij graag willen!
Na het overlijden van mijn liefste hondje Bijou zijn we toch weer op zoek naar een cavalier. Wel ééntje waarvan de ouders bekent zijn, en uiteraard getest zijn op afwijkingen. Eentje met een stamboom dus :)

Nu hebben we al verschillende sites in de gaten gehouden, een fokker gebeld en een aantal gemaild, maar daar is helaas niets uigekomen; de één voldeed toch niet aan de eisen die wij aan het hondje stellen, de ander had alleen op de verplichte erfelijke afwijkingen getest en meer niet (wat wij toch wel héél belangrijk vinden gezien het feit dat er bij cavaliers relatief veel erfelijke afwijkingen voorkomen), en weer een ander wilde het teefje dat wij op het oog hadden, toch zelf houden!

Nu wordt er dus zeer binnenkort (deze week) een nestje pups geboren bij een fokker waaruit een teefje kán komen in de kleur die wij het liefste willen. Maarja, dat blijft dus altijd gokken, dus ik zit hier al de hele week in de zenuwen :D
Als dit niet lukt hebben we nog 2 opties achter de hand, maar dat gaat waarschijnlijk ook niets worden, die pups zijn al besproken, maar die mensen komen deze week en volgende week kijken, dus ik denk dat die al weg zijn.

Onze hoop is dus eigenlijk gevestigd op het nestje dat nog geboren moet worden; wie helpt ons mee hopen? :D

Anoniem

Re: Wie helpt mij hopen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 21:18

Heb je vorige verhaal gelezen, echt heel erg wat jullei overkomen is.
Ik gun je van harte een heel lief wollig pupje, caveliertjes hebben dit ook wel in huis, hoog aaibaarheids gehalte.
Succes met je toekomstige pup, en wat verstand van je dat je naar een goede fokker gaat.

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 00:08

Ik heb ook het verhaal van Bijou gevolgd en duim mee dat er een pupje bijzit voor je nu in dit nestje.
Mooie tattoo in je profiel trouwens van het pootje van Bijou!.
Succes!!!