Is dit de nieuwe mode?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Is dit de nieuwe mode?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 15:42

Dit is nu al de tweede keer dat er mensen komen aanbellen of ik toevallig nog een hond wil??
Zo niet, of ik mensen ken die nog een hond willen??

Is dit iets nieuws om je hond van deur tot deur te sleuren om aan wildvreemden te proberen weggeven zonder dat je er maar iets over deze mensen kent? :=

Uiteindelijk is het in het asiel hetzelfde maar daar gebeurt in het beste geval nog een klein beetje screening...

bromfiets

Re: Is dit de nieuwe mode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:44

2e keer al? Jeetje, wat voor omgeving woon jij (vast niet in de efteling, al klinkt het wel sprookjesachtig) :=

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:45

Bij mij zijn ze (helaas) nog niet langsgeweest :(

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:45

nee hier gelukkig niet meegemaakt.
Arme dieren , als ze klein zijn wilt iedereen ze hebben en daarna worden ze maar weg gegeven

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 15:45

bromfiets schreef:
2e keer al? Jeetje, wat voor omgeving woon jij (vast niet in de efteling, al klinkt het wel sprookjesachtig) :=

België, omgeving Antwerpen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 15:46

Princesj schreef:
Bij mij zijn ze (helaas) nog niet langsgeweest :(

Maar ze sturen 12 jarige, daar kan ik toch niet kwaad op worden. Het zijn de ouders die thuisblijven waar ik een streng gesprek mee wil houden

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:46

Vreselijk zeg! Ik denk ook niet dat ze aan de deur moeten komen! ik vind het echt bijdehand.

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:49

Pff... ja we hadden het laatst ook al. En krijg dan bijna de neiging om te zeggen "kom maar hier met dat arme ding" mja..
Zo vangen wij ook regelmatig schildpadden op.. want de mensen kopen die beestjes als ze klein en schattig zijn, maar daarna worden ze toch wel erg groot... Spijtig dat het zo moet gaan...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 15:53

Wat apart... Hier heb ik nog nooit van gehoord := Wel heel erg inderdaad. Schattige puppie waar iemand van 12 mee langs de deur komt, zullen vast mensen zijn die daar geen nee tegen kunnen zeggen. Tot die schattige puppie een grote hond wordt...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:06

gebeurd mij nogal vaak, ik vang nog wel eens moeilijke honden op en zoek een geschikt huis als de hond wat training heeft gehad. Nu weten ze me niet meer te wonen maar heb t wel eens gehad dat ze de hond gewoon in t portiek vast hadden gebonden. :(

Als ze je eenmaal weten te vinden lijkt het wel dat ze alles kwijt willen, ik vond 4 jaar geleden bij mij voordeur een oude kooi met 6 jonge ratten. Heb ze maar in huis genomen waren erg lieve dieren zijn helaas niet oud geworden hadden tumoren.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:33

Dat vind ik wel heel bizar, bij wildvreemden aan gaan bellen of ze je hond willen? Ik had er nog nooit van gehoord.. Heel triest.. ;(