Gisteren is onze jongste hond geholpen en ik schrok eigenlijk van de kosten, 160 euro, omdat hij aan zijn pleister zat moest ik er een kap bijkopen van 9 euro. Dus totaal 169 euro. Ik kreeg ook van andere te horen dat dit behoorlijk duur is, vandaar mijn vraag, wat heeft het jou gekost ? Over 10 dagen moeten de hechtingen eruit en ik verwacht ook wel weer dat te moeten betalen, ik voel me er niet oke bij en mocht ik echt te duur uit zijn dan wil ik dit wel bespreekbaar maken bij deze da.
De dierenarten worden steeds duurder. Moest voor enten en kennelhoest al rond de 90 euro betalen. Mijn ouders zeiden ook wel van dat je als normale werkende mens amper meer een huisdier kan betalen.
Bij ons worden dan wel weer gratis de hechtingen en nabehandelingen gedaan.
Maar helaas is het nou eenmaal vrij prijzig.
AngelofLove
Geplaatst: 31-03-10 09:55
Tja, ken ook een dierenarts die het doet voor 50 euro. Maar of je daar zo blij mee moet zijn Ben daar 1 keer geweest om de hond van een vriendin op te halen maar dat was allemaal wel erg primitief.
Babsiej
Geplaatst: 31-03-10 10:04
Castratie hond (gewicht 20-30 kg) eur. 155,00
En mijn dierenarts is verder Echt enorm schappelijk en niet duur.
( 15 euro voor een enting voor hond of kat, castratie kat 35 euro etc)
Mijn hond is er vorige maand met spoed geopereerd, 25 hechtingen ofzo, 30 minuten opereren, incl ab, 3 rontgenfoto's spoedconsult, kap, en wondzalf was ik 150 euro voor kwijt..
Dierenarts zit in Overijssel, weet wel dat mijn dierenarts in veel opzichten duur is
Equidea
Geplaatst: 31-03-10 13:39
Wij hebben 80 euro betaald voor een forse jackrussel, normaal was iets duurder maar omdat we met 2 honden kwamen kregen we korting. Bij een andere dierenarts was het voor dezelfde hond ruim 200 euro...