Volgens mij zit Juno spoken.
Even het verhaal van Juno.
Juno is, naar schatting een 2 jarige kruising Baraque (hond).
Juno heeft geen fijne jeugd gehad, heeft in Spanje rond gezworven als pup en wat daar allemaal gebeurd is, is een groot vraag teken.
Sinds 3 januari 2010 is Juno bij mij gekomen, het blijkt een heerlijk speelse en vooral een grote puber te zijn.
Sokken zijn niet veilig, de katten al helemaal niet. Konijntjes die nu langzaam weer in het park komen, vluchten naar hun hol als ze aan komt rennen.
maar.... Waarom ik denk dat ze iets van spoken, engeltjes of geesten ziet.
Vooral in de woonkamer kan ze regelmatig als een pop zitten staren naar de muur of plafon. Het lijkt dan ook alsof ze echt iets volgt.
Als je haar daar niet in stoort kan ze dit minuten volhouden! En altijd de zelfde muur en de zelfde hoek.
Heel apart.
Nu heb ik het idee dat ze ook wat autistische trekjes heeft, zodra ze haar aandacht niet meer bij je heeft kun je roepen, met zakjes snoep zwaaien, dan zal ze er echt niet op reageren.
Vaak moet je haar dan even aanraken voordat er een reactie komt, of dit nu de reactie is die je wilt dat is de tweede vraag

Maar goed, nu zit ze al bijna 10 minuten op de bank naar die hoek en het stuk plafon te staren.
Er zit niets, ruikt imo niets anders.. Heel erg raar..
Geloof dat mijn hond het 6de zintuig heeft ofzo..
.