Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat staat tenminste in de titel 
dus evt. bevruchting speelt geen rol.
.Bramasole schreef:Gisteren is ze geholpen aan het einde van de dag, rond 19:30 kon ik haar ophalen. Eigenlijk te vroeg want ze was net een uurtje uit de nacose. De eerste da zei dat ze eerst moest eten en op temp. moest zijn voordat ik haar mee kreeg, gerust gevoel daarbij. Maar de andere da (die haar opereerde) gaf haar mee en ze zat nog helemaal te bibberen op die kruik omdat ze zichzelf niet warm kon houden. Mijn man en ik hebben het buitenhok binnen in de bijkeuken gezet, zonder stro (want anders prikt het), op kranten en kleedjes. Ze wilde gisteren-avond, vannacht en vanochtend niet eten en drinken. Als ze vanochtend nog niet wilde eten moest ik gaan dwang voeren, ben ik gaan doen en langzaamaan begon ze te eten. Sinds een uur of 5 vanavond eet ze helemaal zelfstandig maar ze vind het papje zo lekker dat ze af en toe nog wat krijgt.
).Citaat:Vanaf morgen zou het hok weer naar buiten mogen maar daar wacht ik nog maar even mee, als ik je verhaal zo lees. Ze is overigens niet meer kouwelijk, gaat prima nu.
Citaat:Ik maak me wel zorgen omdat ze nog niet heeft gepoept. Sinds gisteren avond laat niet meer.
Morgen anders even iets halen om de darmen wat te stimuleren? Daarom laat ik haar ook tussendoor even buiten lopen (is toch bestraat), dit stimuleert ook haar darmen.