Vorige week zit ik aan de keukentafel, zie de kat van buiten naar binnen lopen, en zonder pardon gaat hij inneens staan sproeien tegen het keukenkastje, heb hem woest naar buiten gejaagd, was helemaal verbaasd want dit heeft hij nog nooit eerder gedaan.
een paar uur later komt hij weer naar binnen, eet wat, zit naast me op de stoel, krijgt wat aandacht enzo en hij loopt weer weg en gaat weer inneens staan sproeien...
Een paar dagen niks gebeurd, kom ik gister thuis heeft hij over een tas lopen zeiken, nou die kon ik gelijk weer weggooien.
en nu net zit ik in de tuin, speel wat met de kat en hij loopt naar de deur en sproeit tegen het kattenluik
Ik snap er echt helemaal niks van, er is niks veranderd thuis, geen kat erbij, geen nieuwe meubels, echt niks anders dan anders.
de laatste tijd merk ik wel dat hij wat dominanter is naar onze andere kat toe, maar zou dat daar aan kunnen liggen?
Heb ook de dierenarts gevraagd om advies, ga vanmiddag ook speciale korrels ophalen die pies opneemt, om te testen of hij lichamelijk ergens last van heeft, maar ik denk zelf dat dit niet zo is..
hebben jullie enig idee hoe dit kan? en wat kan ik doen om het verder te voorkomen?
Ben best wel een beetje radeloos, want ik heb ook een kindje die hier op de grond speelt, niet zo fris dus als hij overal gaat lopen piesen, ( mijn zoontje is al 1,5 dus het lijkt me ook sterk dat hij hier misschien jaloers op is? )

)
Gelukkig doet die van mij het binnen niet zo extreem.