Sinds 12 feb hebben mijn vriend en ik een Labradorpup. Het gaat om een teefje en ze is nu 14 weken.
Vanaf de eerste dag dat ze bij ons in huis is piest en poept ze waar en wanneer het haar uitkomt.
Overdag gaat het iets beter dan 's nachts maar nog altijd is het een probleem. Met uitlaten plast en poept ze heel braaf en staan vriend en ik er altijd heel blij om heen te huppelen (menig mens kijkt ons dat een beetje vreemd aan
)Op het moment dat we weer thuis zijn plast ze weer rustig in huis, als ze dat doet pak ik haar op en zet haar gelijk in de tuin neer en wacht tot ze daar haal plasje afmaakt.Na/tijdens het plasje beloon ik haar uitbundig.
We hebben een bench gekocht om het zindelijk maken te "versnellen" maar s'nachts poept en plast ze rustig daar in. Ik ga rond 12 uur naar bed en rond 2 uur, 5 uur en 7 uur ben ik er uit om haar te laten plassen en poepen. Helaas heeft ze vannacht weer 2x in de bench gepoept terwijl ze vannacht meerdere keren naar buiten is geweest.
Vriend en ik zijn nu redelijk radeloos want wij weten het nu ook niet meer.
Mijn boxer van 6 jaar was binnen 2 weken zindelijk en de honden die ik voor die tijd heb gehad hebben er nooit zo veel moeite mee gehad als deze draak
Het is wel zo dat dit kleintje niet in huis is opgegroeid maar in een paardenbox en daar naar hartelust kon piessen en poepen, ik weet ook dat het dan wel lastiger is dan als wanneer ze in huis opgroeien maar dit gaat mij mijn petje te boven.
Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? (Ik en vriend zijn er niet van om de pup met de neus door de plas en poep te slepen wanneer het fout is gegaan)
Alvat bedankt