Weet niet of het hier goed staat anders mijn excuses!
Gister hebben we Lynn opgehaald Border teefje van 6 maanden oud, sable kleurig korthaar, ze stond op MP haar baasje ging weer studeren dus had geen tijd meer voor haar, we wouden er graag een hond bij hebben en ook bewust een Border, we hebben al een Border collie genaamd Killey(Bleu merle) ik had haar al toen ik nog bij mijn ouders woonde en daar hadden we nog een hondje Ginger kruising sheltie cocker spaniel, maar omdat mijn ouders niet zoveel kunnen lopen(tijd, en lichamelijke klachten) met de hond en Ginger toch een stuk ouder was(word wel gewoon goed uitgelaten maar heeft niet nodig wat een Border nodig heeft) hebben we besloten dat ik Killey mee nam toen ik ging samen wonen, nu heb ik altijd al het idee gehad dat Killey toch wel dat maatje miste dus besloten we te zoeken voor een hondje erbij, hoefde niet perse een pup te zijn als we maar een hond een goed tehuis konden geven, we gaan heel vaak naar het bos en doen veel met honden en dan is het toch wel erg leuk hoor zo,n 2e hond erbij, nu is het volgende dus dat Killey haar nog niet echt accepteerd ze is zelfs wat gemeen, vind het zelf niet heel raar is toch haar huis en komt zomaar zo,n kleine drukke aap bij, Killey is nu ook wel een beetje down, en wil natuurlijk niet dat ze er onder lijdt! ik wil echt het beste voor beide, hebben jullie misschien tips om het leuker te maken voor die 2 om killey niet het gevoel te geven dat ze niet belangrijk is, ik trek haar nu toch met alles wel een beetje voor, vooral omdat Lynn nogal opdringerig is met alles, dus eerst Killey een koekje en dan pas Lynn, dat soort dingetjes.
Hebben jullie tips?
Trots op onze 2 knappe hondjes

)