Skippy gone bad!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Skippy gone bad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 10:11

Een 25-jarige man is bij de Australische hoofdstad Canberra bewusteloos geslagen door een passerende kangoeroe.

Het Australische persbureau AAP berichtte vrijdag dat de man, David Striegl, tijdens een lunchpauze was gaan joggen in het natuurgebied van Mount Ainslie aan de noordoostelijke rand van het centrum van de stad. Daar had hij donderdag een korte en onaangename ontmoeting met een 'roo' (kangoeroe).

Striegl herinnert zich niet veel van het incident: ,,Ik keek om en voor het ik wist stompte hij me in het gezicht.'' Een voorbijganger heeft Striegl even later gevonden en geholpen weer bij te komen. In het ziekenhuis bleek hij bij controle behalve een blauw oog geen noemenswaardige verwondingen te hebben opgelopen.

http://www.depers.nl/opmerkelijk/464148 ... -neer.html

milo

Re: Skippy gone bad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:26

Ik heb wer ook filmpjes van gezien op tv, van kangeroes die gaan slaan. Zelfverdediging of zo, maar die beesten kunnen je met 1 schop mooi om zeep helpen..

aaah lieeffff :D

Poppetjes_

Re: Skippy gone bad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:26

Ja, kangoeroes zijn echt heel sterk. Heb een tijdje geleden nog een documentaire gezien over ze. Nou sommige mannetje lijken net bodybuilders als ze rechtopstaan. Ze hebben echt van die spieren, echt gek om te zien.
En iedereen maar altijd: "Oh, wat zijn ze lieeeeeef." :o
Zo horen gewoon in het wild, en niet in aanraking met mensen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 00:42

[NM] > [BB]