Bobby-proof, of toch niet??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Bobby-proof, of toch niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 18:46

Dachten we mijn nieuw geplaatste hor eindelijk Bobby-proof gemaakt te hebben door middel van een elastiek, en dus wat meer frisse lucht in mijn kamer te krijgen,
krijgt dat beest het alsnog voor elkaar om er bijna onderdoor te kruipen :))
Als ik er niet optijd bij was dan was dat waarschijnlijk nog echt gebeurd ook xD

1 kant van de hor is namelijk nét iets te kort gemaakt, waardoor hij sneller omhoog schiet, dus hadden we daar een elastiek bevestigd zodat het niet zo hoog terug kan schieten,
alleen dit blijkt dus niet voldoende :7
Maar snel opzoek naar een andere oplossing xD denk dat we maar touw gaan gebruiken ofzo ~~}>

Als we namelijk geen hor plaatsen, moet Bobby altijd mijn kamer uit als ik mijn raam open wil zetten (en gaat vervolgens als een gek zitten mauwen voor mijn deur), want anders zit ie in no-time in de dakgoot en op het dak waar hij je dan een uur lang vanaf boven schaapachtig aan zit te staren met zn pootjes relaxt over de rand hangend }:0

Let vooral ook op dat mauwtje van hem zodra de hor omhoog gaat :Y)

Gelukkig ligt ie nu rustig te slapen voor het raam, haha :z
Afbeelding

Madelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:41

O jee, zo'n kat hebben wij ook gehad, die kwam overal uit en onderdoor. Ik wens je veel vindingrijkheid en volhardendheid, kat heeft de hele dag niks beters te doen dan verzinnen hoe hij jouw nieuwste vinding kan saboteren ....

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:47

Hihi zo eentje hebben wij ook, dacht ik de tuin helemaal te hebben afgesloten voor haar zodat ze enkel in de tuin kan en niet verder.
Kom ik een uurtje later buiten zie ik haar achter de draad van de tuin zitten doodleuk kijken naar mij van 'WAT?' -O- _-:( Stomme kat, kon ik weer heel de draad aflopen om te zoeken waar het gaatje zit waar ze door kon.
Momenteel heb ik wel gewonnen (vraag me af hoe lang het gaat duren).

1234

Re: Bobby-proof, of toch niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 14:32

whahah ja soms verbaas ik mij echt hoe slim hij is :')
Ook krijgt hij bijna iedere deur die niet helemaal goed dicht zit open door er met zijn volle gewicht er tegenaan te springen xD

Maarja nu weet ik dus dat ik em alsnog in de gaten moet houden als het raam open staat!
Moet eerst nog even stevig touw vinden waarmee ik het vast kan maken als die hor naar beneden is :)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:16

'mieuw'
'dat is te laag voor mij ik kan daar niet door'
_O-

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 15:20

Haha die mauw was wel erg schattig. :)

Maar waarom mag je kat niet gewoon buiten?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-10 17:58

Hij mag 24 uur per dag naar buiten :')
Hij heeft kattenluikje, kan en mag overal heen waar ie heen wilt, en maakt daar ook veel gebruik van,
hoewel hij ook wel graag binnen ligt te suffen en aandacht te vragen bij ons :P
Maargoed het raam is natuurlijk veel spannender om naar buiten te gaan he xD
Ik wil het alleen niet omdat ik dat een beetje eng vind op 2 hoog en omdat ie dan het dak op gaat en daar meeuwen zitten die em dan gaan aanvallen :7

Voor hem is trouwens niets te laag :))
denk dat als ik em had laten gaan of er niet bij was, ik em van het dak moest gaan halen omdat hij dat ding omhoog had geduwd met zn dikke kop :z