dit is een vervolg op het topic van: [BB] Kitten die erg kwijlt....?!! ...
ik kom net van de dierenarts vandaan.. we hebben zooooveel geprobeerd en onderzocht.. blijkt dat mijn lieve Muisje een virus heeft dat bestemd is tegen alle antibiotica.. met uitzondering van 1... die misschien aan kan slaan... daar was hij elke keer zo ziek van..
we zijn vorige week begonnen met die antibiotica.. en het leek met de dag beter te gaan! hij knapte echt stukken op..
tot gisteravond.... hij kreeg een terugval.. moest in 1x overgeven en daarna weer heel erg kwijlen.. tot nu toe.. vanochtend de DA maar weer gebeld.. en ik moest er om 3 uur zijn.. zag er niet goed uit.. hij heeft 0,0 weerstand en is echt ziek.. we hebben echt al het mogelijke zo ongeveer geprobeerd.. nu is het laatste redmiddel hier.. dat is dat ik elke dag naar de DA rijd.. en dat hij een spuitje krijgt ipv tablettenvorm met die antibiotica.. in de hoop dat dat aanslaat.. dit willen ze tot begin volgende week proberen.. werkt het niet.. dan hebben we echt alles geprobeerd om dit lieve arme beestje te redden... en dan moet ik waarschijnlijk de beslissing maken om hem te laten inslapen
oh ik moet nu al huilen.. hoe kan ik nou die lieve muis in laten slapen die hier 3 maand geleden kwam, ziek, zwak, maar o zo lief..
die me altijd en overal achterna loopt.. en altijd zo voor de voeten loop, dat ik zelfs van de trap val door hem haha.. die elke nacht zo lief bij me op bed slaapt.. en me elke morgen zo lief aankijkt en wakker maakt...hoe kan ik dat lieve vriendje nou toch inlaten slapen
ik wou op deze momenten dat ik niet zo'n dierenvriend was en me niet zo hechtte aan die beesten...

wou het even van me af typen..