Pijn dat afscheid nemen heet... :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Pijn dat afscheid nemen heet... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 16:51

Hai allemaal...

dit is een vervolg op het topic van: [BB] Kitten die erg kwijlt....?!! ...

ik kom net van de dierenarts vandaan.. we hebben zooooveel geprobeerd en onderzocht.. blijkt dat mijn lieve Muisje een virus heeft dat bestemd is tegen alle antibiotica.. met uitzondering van 1... die misschien aan kan slaan... daar was hij elke keer zo ziek van..

we zijn vorige week begonnen met die antibiotica.. en het leek met de dag beter te gaan! hij knapte echt stukken op.. :) tot gisteravond.... hij kreeg een terugval.. moest in 1x overgeven en daarna weer heel erg kwijlen.. tot nu toe.. vanochtend de DA maar weer gebeld.. en ik moest er om 3 uur zijn..

zag er niet goed uit.. hij heeft 0,0 weerstand en is echt ziek.. we hebben echt al het mogelijke zo ongeveer geprobeerd.. nu is het laatste redmiddel hier.. dat is dat ik elke dag naar de DA rijd.. en dat hij een spuitje krijgt ipv tablettenvorm met die antibiotica.. in de hoop dat dat aanslaat.. dit willen ze tot begin volgende week proberen.. werkt het niet.. dan hebben we echt alles geprobeerd om dit lieve arme beestje te redden... en dan moet ik waarschijnlijk de beslissing maken om hem te laten inslapen |(

oh ik moet nu al huilen.. hoe kan ik nou die lieve muis in laten slapen die hier 3 maand geleden kwam, ziek, zwak, maar o zo lief.. :(:) die me altijd en overal achterna loopt.. en altijd zo voor de voeten loop, dat ik zelfs van de trap val door hem haha.. die elke nacht zo lief bij me op bed slaapt.. en me elke morgen zo lief aankijkt en wakker maakt...

hoe kan ik dat lieve vriendje nou toch inlaten slapen |(

ik wou op deze momenten dat ik niet zo'n dierenvriend was en me niet zo hechtte aan die beesten... ;(

wou het even van me af typen..

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 16:54

Heel veel sterkte, hopen dat de antibiotica aanslaat.
De stalhond had precies hetzelfde en die was er na 3 nachtjes kliniek weer helemaal bovenop!
Misschien ook een idee als ie te weinig drinkt of eet? Maar zo zie je maar, er is altijd hoop:)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 18:52

Ik hoop echt voor je dat het aanslaat.
We duimen voor je :(:)

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 21:51

Ik duim mee, ik hoop zo dat het aanslaat!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:56

Och had zo gehoopt dat je weer volop aan het genieten was van je kitten....Ik ga duimen dat de AB aanslaat!

Naamloos1

Re: Pijn dat afscheid nemen heet... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 23:24

dank jullie wel :)

ik hoop het zo...

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 12:41

nou... het ging weer heel goed een paar dagen.. woensdag dus begonnen met die spuiten.. en met de dag werd het weer beter... de DA was heel enthousiast, maar ik was al bang voor weer een omslag.. (aangezien hij dit elke keer heeft.. paar dagen heel goed, en dan weer in 1x slecht) en ja hoor... dat was dus gister..

s'ochtends nog bij de DA geweest.. harstikke tevreden erover.. en s'avonds.... zo weer slecht.. kwijlen, heel sloom, alleen maar liggen.. niks geen pit meer.. tot nu toe.. ook niks gegeten.. gisteravond ook al niet veel meer.. :n

ik moet straks weer naar de DA.. tussen nu en 2 als het goed is.. ik moet wachten op telefoontje (omdat ze vrij zijn.. dus ze willen liefst doen als ze er naar toe moeten voor spoedgeval ofzo) maar ik ben echt bang... dat vandaag zn dag is aangebroken |(

gister zei de DA nog wel, er is evt nog 1 laatste ding om te proberen.. maar dat was een antibiotica dat de groeischijven konden aantasten.. en Muis is nog maar 5 maandjes.. en al klein van zichzelf.. dus ik weet niet of ik daar wel aan moet beginnen..

pff... ik ben zo bang voor straks ;(

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:43

jeetje, wat verschrikkelijk zeg.

Heel veel sterkte voor straks.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 12:44

Heel veel sterkte en ik weet hoe moeilijk het kan zijn maar als het echt niet anders gaat, dan moet je de juiste beslissing maken.
Nogmaals veel sterkte gewenst en geef der maar veel knuffels en liefde. En we hopen voor het beste!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 14:46

oke.. ik ga nu naar de DA heen... hij heeft net gebeld... Duim voor ons ;(

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 15:29

nou we zijn er weer.. het was dus idd niet goed... we zijn gestopt met deze AB en nu is hij toch over gegaan naar die laatste.. wat de groeischijven kon belemmeren..

ik heb gevraagd of dat gevaarlijk voor hem was of ongezond, of dat hij er last van kreeg, maar dat was niet zo..het bleef dan gewoon een klein katje.. verder niks.. hij zou wel gewoon gezond worden.. hij wou het toch proberen... maar dit is echt echt ECHT het laatste redmiddel...

hij heeft ingespoten en gelijk een vitaminestoot bij gedaan.. oh ik hoop zoo dat het werkt.. ik kan hier zo slecht tegen.. vind het zo zielig voor het beestje! ;(

morgen moeten we er weer heen.. om 12 uur.. nog een spuit, en dan als het goed is, gaan we over op een pasta die ik thuis kan toedienen..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:31

Maar wat veroorzaakt dit nou? Weten ze dat?

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:38

Jeetje, ik hoop voor je dat dit wel werkt en dat het beestje zo min mogelijk pijn heeft.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 15:43

chocobroodje schreef:

ja hij heeft een virus in zn lichaam (de naam weet ik niet meer) maar dat slaat alle AB af.. en verzwakt het imuunsysteem.. alleen deze 2 AB wat ie dus heeft gehad en deze wat ie nu krijgt, zijn de enige 2 die misschien kunnen aanslaan... anders is het gewoon verloren zaak ;(

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 15:49

Jeetje zeg, wat erg! Dan doe je zo je best met verzorgen en toch niet kunnen winnen van zoiets "stoms" Ik zal voor je duimen!

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:00

DianneF schreef:
chocobroodje schreef:

ja hij heeft een virus in zn lichaam (de naam weet ik niet meer) maar dat slaat alle AB af.. en verzwakt het imuunsysteem.. alleen deze 2 AB wat ie dus heeft gehad en deze wat ie nu krijgt, zijn de enige 2 die misschien kunnen aanslaan... anders is het gewoon verloren zaak ;(

Ik zal voor je duimen dat deze wel aanslaat!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-10 17:00

en ik heb hem net helaas moeten laten inslapen....

ik ben zo verdrietig.. vind het zo erg..

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:07

Ach...heel veel sterkte..Arme Muis, Zo gevochten maar het niet gered. Je hebt echt alles geprobeerd hoor, soms is dat gewoon niet genoeg. Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent. :(:)