Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hypofocus schreef:Het is echt heel onlogisch dat een vrouwtje zou sproeien...
WildWings schreef:Ik zou inderdad haar laten castreren/sterreliseren (snap het verschil nooit precies), denk dat dat wel kan helpen en voor haarzelf misschien ook prettiger is als ze 'last' van haar hormonen heeft.
Manou schreef:Bij sterilisatie wordt alleen de voortplanting verhinderd door de eileiders of zaadleiders te onderbreken, de hormoonhuishouding blijft wel in stand.
Chichiba schreef:Ik heb ook een voedster gehad (helaas afgelopen december overleden) die alles
onder sproeide...Ze zijn later naar buiten verhuisd...en zelfs daar deed ze het.
Het hele raam (schuifdeur) zat altijd onder.
Onzin dat alleen de mannen sproeien...Ook bij katten kunnen de poezen goed
sproeien...Vaak als de hormonen op beginnen te spelen idd...
Succes met je nijn...
Bramasole schreef:Chichiba schreef:Ik heb ook een voedster gehad (helaas afgelopen december overleden) die alles
onder sproeide...Ze zijn later naar buiten verhuisd...en zelfs daar deed ze het.
Het hele raam (schuifdeur) zat altijd onder.
Onzin dat alleen de mannen sproeien...Ook bij katten kunnen de poezen goed
sproeien...Vaak als de hormonen op beginnen te spelen idd...
Succes met je nijn...
Jee, dat is ook wat als je schuifdeur steeds onder zit. Mijn konijn sproeit het mannetje ook onder, moet niet gekker worden.
WildWings schreef:Hypofocus schreef:Het is echt heel onlogisch dat een vrouwtje zou sproeien...
Waarom is dat onlogisch? Poezen bijvoorbeeld kunnen tenslotte ook gewoon sproeien
Ik zou inderdad haar laten castreren/sterreliseren (snap het verschil nooit precies), denk dat dat wel kan helpen en voor haarzelf misschien ook prettiger is als ze 'last' van haar hormonen heeft.