Kittens !!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suuszoey

Kittens !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 11:16

Kreeg ik net een telefoontje van mijn man wat die zwart/witte kat in de loods deed. Ja, die heb ik inderdaad vaker gezien, maar is niet van ons !!!
Ik heb zelf 2 jaar geleden een grijs/bruine tijger poes gekregen voor de muizentoestand in de loods binnen de perken te houden. Deze putty is vorig jaar gesteriliseerd.

Nou heeft die zwart/witte kittens gekregen in onze stoberg !!! kei lief !!!

Doen wij er alles aan om geen kittens te krijgen, krijgen we ze wel van een ander..... lachen......

Iemand interesse over een week of ?????

Zoefff

Re: Kittens !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:18

ja, ik heb zeker interesse maar moet het wel thuis overleggen en dat zou nog wel eens lastig kunnen worden maar hou je topic in de gaten!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:20

haha, dat schiet niet op zeg! Maar wel schattig natuurlijk...

K had er graag nog wel een kat bij gewild, maar mn vriend heeft afgelopen donderdag te horen gekregen dat hij allergisch is voor katten...

Ik geloof heilig dat je de kittens binnen no-time kwijtraakt, stel dat het niet via bokt lukt, dan moet je marktplaats maar eens proberen, daar gaat het helemaal hard. 2 jaar geleden opzoek gegaan naar 2 kittens en ik moest echt achter de compu blijven zitten en steeds de pagina refreshen, want als ik 10 min. na het plaatsen van de advertentie belde, waren de kittens vaak allemaal al gereserveerd! Werd er gek van! Vooral ook omdat de kitten eigenaren dat door hadden en dus bergen geld voor een kitten vroegen...

Succes in iedergeval enne, ben wel nieuwsgierig naar foto's ;)

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:20

Ik misschien ook wel! Als je foto's hebt altijd welkom dan kan ik mijn man optisch bewerken! Het werkt altijd beter als hij kan zien wat ik wil hebben! Onze 5e poes heb ik hem als kitten in de handen moeten drukken (Als hij iets in zijn handen heeft kan hij ook geen nee zeggen!) Hahahaha. Dus FOTO'S PLEASE!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:36

LZP --> BB

suuszoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 11:38

Het meest comische aan dit hele gebeuren is dat wij absoluut zelf geen kittens wilden !! Dus bij onze poes, meteen er alles uit laten halen.
Nu, hebben we ze toch.

Mijn man vond het niet echt grappig...... ikke wel.......

Vanmiddag maar eens voorzichtig een blik gaan werpen..

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 11:44

Toch maar gefeliciteerd dan :D :D
Ben benieuwd naar het nestje!

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:15

Maar weet je niet van wie die poes is? Ik zou eens rond vragen en als hij van niemand is zou ik ze wel laten stereliseren want anders heb je ieder jaar een nest kittens.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:22

ben benieuwd naar de foto's! Is de moeder wel aan te halen of een wilde kat??

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:39

@Kers, ik zou een vreemde poes niet zomaar laten steriliseren, dan ben je een vermogen kwijt, voor een kat die je niet eens wilt hebben. Dan kan ze de kat beter naar het asiel brengen!

kers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 17:55

Ja is ook waar maar als ze geen kittens wil hebben zal ze hier wel een oplossing voor moeten zoeken want waarschijnlijk komt die poes volgende keer weer op dezelfde plek jongen.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:02

Als je ze naar Belgïe kunt brengen wil ik er wel 1 (eerst bespreken met vriend natuurlijk, maar foto kan veel doen)