Oficiële klacht van de TNT....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marcha1987

Oficiële klacht van de TNT....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 13:17

Okej, hoewel ik het erg grappig vind/vond ben ik er niet trots op.

Mijn poezebeest is een postbode terrorist :D
Ze zit meestal voor het raam te wachten tot de post word rondgebracht, wij zijn de laatste van de straat.
Het begind dan met onrustig heen en weer gedrentel, zeurend mauwen dat ie moet opschieten, wanneer de postbode bij de buren is zit mevrouw al op de kattenbak schuin onder de brievenbus te wachten.......

Wanneer de nietsvermoedende postbode keurig de post naar binnen wil duwen springt ze naar de post, mept ze een keer naar buiten en rukt de post naar binnen.
Gevolg: een niet zo blije postbode die de overige post soms moet opraken, van schrik laten vallen.

Nu ben ik zo iemand van er is niks beters als leedvermaak, en heb ook 2 filmpjes... :') (niet helemaal netjes maar wie geloofd er nu dat een kat gestoord word van post??)

Hierna werd er steeds eerst een schijnpoging gedaan om de post erdoor te duwen, paar keer op de klep meppen en dan is het ongeveer wel veilig.

Vandaag belde me vader echter met de mededeling dat er nu een tweede slachtoffer rondloopt met krassen op zijn vingers van me Miepje, of we de kat een beetje in toom kunnen houden... :')

Heb er nu ook een doek voor hangen en ga ik opzoek naar een simpele brievenbus.
En een briefje aan de deur: sorry van de kat.

Het "monster"

Afbeelding

Afbeelding

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:19

whaha _O-
Zoiets heb ik nog nooit gehoord :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:21

Tja het enige wat je kunt doen is denk een andere brievenbus nemen :')
Ik ben ook bijna een jaar lang postbezorger geweest en had toen 2 honden in de wijk die niet zo fijn waren.
Maarja na een tijdje weet je dat wel, lette er altijd zelf op als ik daar wat in moest gooien.

Heb alleen nog nooit een kat meegemaakt die het deed :')

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:21

ooohhhh die arme postbodes :D Nou ik kan me wel voorstellen dat je maatregelen moet nemen hoor! Nou succes met de zoektocht voor een lieve brievenbus voor de postbodes.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:22

Ik had een terrorhond in de wijk zitten. Een brievenbus aan de buitenkant vna je huis wordt erg gewaarderd.

s6801881

hahaha, dat beest heeft humor :P Maar ik kan me ook best vinden in een postbode die deze mening niet deelt ;)

muppetmayo

Hahahaa echt geweldig! :')

Die van mij was juist heel lief voor de postbode. Zat ook altijd te wachten en te kijken, zodra ze in zicht was rende ze naar de voordeur. Klepje ging open, en mevrouw de postbode kletste altijd even met mn poezebeest! Zo lief om te zien :) Elke dag kletsten ze altijd even.
Ik dacht echt de 1e keer toen ik t zag van wat doet ze nou?! Maar dat was echt een vast ritueel, en mn poezebeest rende dan altijd met plezier naar de voordeur :)

marcha1987

Re: Oficiële klacht van de TNT....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 13:26

O nu zijn er twee topics... stomme computer :S

Kan de filmpjes er nog niet opzetten, heb geen kabeltje meer. Maar zal ze er morgen op zetten :D

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:28

Poezebeesten zijn de raarste beesten maar wie kan nu zonder? (behalve de postbode dan) :')

Daihyo

Re: Oficiële klacht van de TNT....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 13:30