Oke beetje lelijke baby dan...

Beetje kaal nog

Maar wel lief

Broertje/zusje is net zo lief

En wat meer in de veertjes

beetje wazig maar zo lief...
Een kennis belde me dat de kleintjes gepikt werden door hun ouders. Vooral door vader, hij moet ze echt niet en ze moest ze dus snel kwijt. Ik kon ze eigenlijk al eerder halen maar toen aten ze nog niet, maar nu gelukkig wel. De kleintjes waren dus echt helemaal kaal op de borst, hoofd en nek (de gele nog wel erg maar er komen al nieuwe veertjes). Ze durfde ze nu niet langer in de kooi te laten aangezien ze nu het nestkastje uitkwamen en vader helemaal door het lint ging. Hij viel ze gewoon aan, ze gaat nu vader en moeder even op rust zetten, ze denkt dat dit nestje net teveel voor ze was.
Spookie en Katja, mijn katten, vinden het geweldig, ze mogen uiteraard niet alleen met ze in de kamer blijven maar wel als ik er bij ben.
! Maar gelukkig worden ze vanzelf knapper
Maar ze zijn wel grappig, ze moeten even bijkomen van de reis maar er zit er al 1 op een stokje. Ik wil op zich wel weer een nestkastje erin doen om ze te laten schuilen, maar ik ben dan bang dat ze er niet meer uitdurven. Nu moeten ze wel... 
Hij heeft dus alle veren eruit getrokken. Nu ze zelf eten heeft de eigenaresse ze bij hun ouders weggehaald. Vader ging ze nu ook echt aanvallen (dus ook de groene) de gele durfde niet eens het nesthok meer uit omdt vader dan in een vlucht hem aanviel.
.....