Nou ik kan je er al iets meer oververtellen ben werkzaam als dierenartsassistente. Je hebt er in ieder geval al heel goed overna gedacht, want inderdaad na het wassen heb je een groot deel van de vetlaag weggewassen, dus is het het verstandigst om inderdaad een dag of 2 te wachten met het toedienen van een vlooienmiddel. Dan wordt het middel beter opgenomen en over het lichaam verspreid.
Alleen als jou hond een vlooienallergie heeft (helaas zie ik dit erg vaak) zou ik geen frontline gebruiken, wij hebben het in de praktijk al niet meer in het assortiment omdat een aantal vlooienstammen al reccistent voor het gif in de frontline zijn, omdat het al zo lang op de markt is.
Dus als ik jou was zou ik even naar de d árts bij jou in de buurt gaan en een modern middel gaan halen. bijv advantage die geven wij altijd mee bij vlooienalergieen hebben daar goede ervaringen mee, maar iedere praktijk heeft natuurlijk zijn eigen producten om mee te werken. Ik hoop dat je iets wijzer bent geworden. en veel succes ermee