Help! Kennelijk toch besmettelijk!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Help! Kennelijk toch besmettelijk!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 20:10

Tjah kijk, ik krijg mn leven lang al regelmatig te horen dat ik niet goed wijs ben :=
Waarom? Mwah ik flap er soms rare dingen uit, maak gekke dingen mee of doe zelf iets (lomps) waar mensen om moeten lachen of wat zij niet zouden durven. Dit gaat/doe ik eigenlijk onbewust maar kan voor leuke situaties zorgen.
Trouwens, combinatie van deze dingen komt soms ook voor, enkele bokkers zijn daar al getuige van geweest en anders kun je de gevolgen vast zelf wel bedenken :+

Maar goed, waar dit topic om gaat is het feit dat ik tot de schokkende ontdekking ben gekomen dat mijn lompheid/rare acties kennelijk besmettelijk zijn :oo

Ik heb 2 kittens in huis, alhoewel ze zijn nu ruim 9 maanden maar ze worden hoe ouder hoe gekker.....
Het zijn geen broertjes en ze kenden elkaar niet voor ze bij mij kwamen (Patser komt van een boerderij, Plummetje is bij een vriendin geboren in een ander dorp) maar wel héél close samen.
Even voorstellen:
Patser:
Afbeelding
Plum:
Afbeelding

Nou, zoals ik zei zit (ook bij hen) een steekje los en daar werd ik me weer bewust van. Ik sta niet meer zo raar te kijken van hun gekke streken maar als mensen bij mij thuis komen dan lachen zij zich helemaal gek om Patser&Plum.
Lijstje met dingen die ze doen:

* Ze spelen verstoppertje ECHT waar! Plum gaat bijvoorbeeld achter een deur zitten, begint te mauwen en Patser komt hem zoeken. Plum hoort hem aankomen, gaat er eens goed voor zitten en als Patser er dan bijna is.... Dan springt hij zo achter de deur vandaan waardoor Patser schrikt. Ze draaien daarna de rollen om dus dat Plum zoekt en Patser verstopt enz enz.

* Elke dag hebben ze meerdere keren hun gekke 10 minuten waarbij ze achter elkaar door mijn hele huis jagen. Stoel op, stoel af, trap op, trap af, bank op, bank af en maar rennen.

* Wel eens een hond en zijn baasje een trekspelletje met een flostouw zien doen? Nou dat doen zij dus ook samen. Ze hebben echt al maaaaaanden een sok (vakkundig gejat uit de wasmand }:0 ) die ze overal mee naar toe slepen en regelmatig hebben ze hem beide vast en trekken dan allebei aan 1 kant.

*Ze verstoppen hun prooi (speelmuisjes) op de meest rare plekken. Ik vind met enige regelmaat een speelmuisje in mijn werktas of in de plantenbak.

* Je kunt ze haast niet blijer maken dan met een plastic zak. Ze proppen zich er samen in of de 1 zit er in en schuifelt in de zak naar de ander om die aan te vallen.

* Ze zijn allebei helemaal gek van wortel. Gewoon, zo'n oranje wortel die paarden ook graag lusten en dan niet om mee te spelen maar om op te eten :Y)

* Ze gaan mee douchen! Patser jaagt meer achter de spetters aan en als hij vind dat hij te nat wordt gaat hij weg maar Plum blijft echt zitten. Niet half op zijn achterpootjes zoals katten vaak zitten maar écht plat op zijn gat :D

* Ze drinken uit de wc, maar nog liever uit de kraan van mijn wasbak in de badkamer.

And last but not least:
Als er formule 1 op televisie is, veranderen ze in gevaarlijke monster, eisen de afstandbediening op om daarna als échte mannen naar hun favoriete programma te kijken:

Afbeelding En als ze moe zijn willen ze niks liever dan dit:
Afbeelding

Wat denken jullie, zou ik ze besmet hebben? :P

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:14

aaaaaaah wat lief :D Ik ben verliefd (L)
Maar ik herken t wel.. Vooral t verstoppen van speelgoed op de meest gekke plekken :P

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:15

aaw wat lief jep ze zijn zeker besmet

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:17

Ach wat ontzettend lief!
Volgens mij zijn ze besmet _O-

Die foto voor de tv is geweldig!!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:17

Ah :+:
ze lijken wel op mijn Frummel
Afbeelding

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:18

ja hoor, duidelijk besmettelijk, dat komt noooooit meer goed met die katten :(:)

wat een lekker stel en wat vermaken ze zich kostelijk :+:

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 20:26

Dat lijkt idd wel CP112!

Ze komen niet buiten maar als ik ze zo samen bezig zie heb ik niet het idee dat ze binnen verpieteren ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 20:29

geniaal xD
ik denk helaas dat het te laat voor hun is..
prognose; ze zijn gek :Y)

sunny_l0ve

Re: Help! Kennelijk toch besmettelijk!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 21:42

Haha, wil je er nog eentje bij? Ik heb ook zo'n kat thuis zitten. Die kat is ook van mij, ik betaal de DAkosten enz. De andere katten zijn officieel van mijn ouders, maar meer van het gezin.
Nou, zo baasje zo kat inderdaad, want die van mij is echt een klein krengetje!
Ook helemaal gek van tassen, lekker in liggen en niet je vingers erbij anders ben je ze kwijt. De andere kat is te lui om te spelen dus dan pak je de staart van de honden zodra ze kwispelen.
Soms zijn de voeten ook onveilig haha.
En die gekke buien van het racen komt me ook erg bekend voor. Wortels lust hij in ieder geval niet, maar al het voer wat de konijnen krijgen moeten wel gecontroleerd worden. Oh ja, hondenkoekjes zijn wel erg lekker!
Maar ik wil hem voor geen goud kwijt, heerlijk die gekke streken van ze!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 22:58

Wat klinkt dit allemaal bekend, ik heb er hier 3 lopen van die leeftijd.
Alles wat jij beschrijft doen ze hier ook.
En ik vind het zooooo leuk!!
(ik heb trouwens dezelfde voerbakjes!!)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:01

BB > BB-ITP

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:25

Klinkt alsof ze erreg veel plezier hebben samen, dus in ieder geval hele goede beslissing dat het er 2 geworden zijn.

Ik heb 2 rode cyperse broertjes en indertijd toen ik ze net had had ik 1 oud besje van rond de 20 jaar. Zij gingen beide in ons halletje boven achter een andere kamerdeur zitten en gingen haar dan opwachten om samen boven op haar te springen. Heel ondeugend en heel erg berekenend. Zij gingen altijd samen in de aanval. Aangezien ze ook een stuk groter en zwaarder waren dan oude dame in kwestie heb ik ze op een gegeven moment geleerd dat ze hun gevechten in ieder geval 1 op 1 uit gingen vechten, maar het was indertijd wel erg komisch als ze weer in een hinderlaag klaar lagen.. Dan liep ik naar boven en dan dacht ik wat doet Joris daar en wat ligt Sammy daar nou weer te doen??? Nou wachten tot er slachtoffer langs komt, heel geduldig :D

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:31

Haha geweldig, herken er veel in! De mijne zijn 9 & 10 maand oud. Maar ff offtopic, een plastic zak om in te spelen, vindt je dat niet eng? Ivm met verstikking?