Echter, de hoeveelheid euro's die ze al aan haar kwijt zijn sinds de zomer is buitensporig hoog. (ja dieren houden kost geld) Misty zelf is niet levensmoe en buiten haar pootje is er totaal geen reden om haar in te laten slapen.
Mijn westie is inmiddels 14 jaar. Afgelopen jaar is de ellende begonnen, ontstoken ogen, ontstoken bekkie, blaasontsteking, ontstoken oren (is ze al jaren mee bekend), soort van aambeien.
Maar sinds de zomer had ze een onstoken voorpoot. DA dacht aan een grasaartje, dus eerst AB. Geen verschil, pootje ingetaped en alles. Geen resultaat, open gesneden, geen resultaat, weer AB, geen resultaat, weer tape geen resultaat, open gesneden, geen resultaat.
Zelf vind ik het eruit zien als een soort van schurft, het is goor en het stinkt

Inmiddels al aardig wat geld opgeslokt door alle medicijnen (pijnstillers en AB) en consulten. Soms liep ze kreupel, maar meestal niet. In de loop van de tijd is het alleen maar erger geworden, van een klein stukje naar dr hele pootje (kussentjes en bovenop)
Begin dit jaar begon haar linkerachterpootje ook

En inmiddels dr staart ook.
Sinds het begin van dit jaar zijn mn ouders niet meer naar de da gegaan. Iedere keer als ze er last van kreeg dan smeerden ze de zelf erop die ze nog hadden (hebben inmiddels een aardige apotheek)
Misty zelf gedoogd het allemaal, schijnt niet altijd pijn te hebben, loopt niet 24/7 kreupel. Is levendig zat en in tegenstelling tot vorig jaar is haar bitcherigheid ook weer terug.
Ik zei de laatste keer dat ik bij mn ouders was, als je volgende keer naar de da gaat laat dan bloedafname doen. Misschien heeft ze wel een resistente bacterie ofzo.
De laatste keer namelijk dacht de da dat ze misschien wel eens kanker kon hebben.
Tot nu toe gaat het zozo met haar. Verteld mn moeder net dat ze gisteren ineens een stukje kussentje van haar pootje afhaalde.
Dus ze gaan deze week maar weer naar de da (een andere) en vond mijn opmerking over bloedafname niet gek.
Maar heeft misschien iemand hier een idee wat het is en hoe het behandeld kan worden?
Want wij weten het niet meer